Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hurahti mielikuvaan jousiammunnasta ja meni ajattelematta sen enempää tilaamaan netistä METSÄSTYSJOUSEN eikä suostu palauttamaan sitä! Ottaa päähän nämä villitykset!

Vierailija
09.03.2022 |

Mies on sorttia, joka hurahtaa ajoittain mitä omituisimpiin juttuihin ja tällä kertaa päähänpinttymä on jousiammunta, koska näki itsestään vanhemmillaan lapsuuskuvan jossa pitelee jousipyssyä, muuta kokemusta jousista ei herralla sitten olekkaan. Nyt aikoo alkaa harrastamaan sitä ja meni netistä ulkomailta tilaamaan metsästysjousen ja aikoo alkaa harjoittelemaan mökillä, ostaa kuulemma maaleja jne ja maalailee mielessään kuinka taitava hänestä tuleekaan. Epäilen.

Minusta ajatus on vaarallinen ja ylipäätään vihaan kaikenlaisia aseita ja minua ketuttaa, että jouseen ei tarvitse lupaa, koska jousi on ase siinä missä muutkin. Sillä voi vahingoittaa ja viedä hengen toiselta. Sanoin tiukasti, että en hyväksy kattoni alla moisia juttuja ja saa luvan viedä sen pois, vaikka sinne mökille, mutta tähän taloon se jousi ei jää. Kun ei suostu sitä palauttamaankaan. Ketuttaa, että hassasi paljon rahaa tuollaiseen. Olen niin ärsyyntynyt!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluaisin jousipyssyn. 

Jos mies omilla rahoillaan ostaa niin anna ostaa.. Oma isä on myös tuollainen, että harrastuksia tulee ja menee. Olen kyllä itsekin samanlainen.. Ei riitä sormet laskemaan kaikkia harrastuksia joita mulla on ollut vuoden sisään. 

Vierailija
22/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossain välissä tulee tiukkaa, pitää hankkia jostain ruokaa, tai tehdä selväksi jollekulle että pihalta kannattaisi nyt vähän nopeasti poistua, niin tuollanenhan on erittäin kätevä peli. Kuhan harjottelee sen käyttöä. Citykanit kaatuu helposti ja kyllä peurankin saa tarvittaessa hengiltä jos hätätila on. Sama homma tehokkaan 5mm ilmakiväärin kanssa.

Kannattaa varautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinä olet määräilemään, mitä mies harrastaa tai minkälaisia harrastusvälineitä teidän kotonanne voi olla? Olisiko sinulle täysin OK, jos miehesi mielivaltaisesti kieltäisi sinulta jonkun harrastuksen?

Jousiammunta on todella hauskaa. Kokeile, ehkä yllätyt itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän