Onko muita masentuneita, jotka syövät kauheasti herkkuja :/?
Syön jotenkin tunteisiin.. Sitten välillä skippaan oikeat ruuat kokonaan. Nyt tänäänkin olen syönyt muroja, karkkia ja pari pasteijaa. En saa mitään terveellistä alas.. Ehkä kohta koitan ottaa vaikka rahkaa ja hedelmiä. Samaa rataa meni eilinen. Samoin perjantai.. Tuntuu, että elän pelkillä herkuilla. En saa enää oikeaa tai terveellistä ruokaa alas :/. Miten tästä pääsee?
Kommentit (7)
Joo :/ oon pari kk syönyt lähes joka päivä 0,5-1l jäätelöä. Välillä lisäksi karkkia, sipsiä tai suklaata. En oo uskaltanut mennä vaa'alle, mut oon ihan järkyn turvonnut. Varmaan +5kg ainakin...
Ahdistaa todella paljon. En tosiaankaan jaksa tehdä ruokaa. Tiedän, että kuulostaa ihan naurettavalle. Nytkin tuolla paistaa aurinko, mutta en jaksa mennä ulos. Ei oo ketään, kenen kanssa mennä.. Istun koneella ja syön. Mä syön lähes joka ikinen päivä just jotain herkkua ja määrät ei todella oo mitää pieniä aina..
Ap
kun mulla oli mieliala maassa, laihduin muutaman kilon. ei ollut ruokahalua/stressi laihdutti.
jokaisella kroppa ja mieli reagoi eri tavoin. tosta pääsee eroon kun alat liikkumaan, vaikka ois miten vaikeeta niin hakeudu vaikka luonnon ääreen kävelylenkille ja katsele metsän eläimiä. löydä oma juttusi ja ala tekemään sitä, panosta täysillä (muttei liikaakaan, ei paineita).
Sanalasku "kaikista tärkeintä elämässä on puutarhan hoito, eikä sekään niin kovin tärkeätä ole". Tsemppiä!
Täällä myös. Tai siis, tunnesyöminen alkoi kun olin masentunut. Masennuksesta pääsin eroon, vääristynyt suhde ruokaan jäi.
Kuule täällä. Paino noussut 15kg lääkityksellä olen. Herkkuja menee ihan helposti. Tänään jäätelöä, ruokaa, sitten juuri turkkilaista jugurttia. Vielä tekee mieli leipää, illalla tavallista ruokaa. Huoh, joku päivä menee herkkuja enemmänkin, sipsiä ja jäätelöä. En pääse kehästä pois. Syön myös tunteisiin ja tylsyyteen. Olen myös jojoilija.