Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ketä raivostuttaa miehen lihominen?

Vierailija
22.07.2015 |

itsellä menee hermo tuohon roikko- vatsaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Jus katsoin kun mies istui rannalla että on jo kuin mikäkin buddha, kauheat röllykät. Luulisi jo että olisi huono olla itselläkin.

Vierailija
2/4 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. On miehelle yhdessäolon aikana tullut 30 kg(!)lisää eikä itse välitä siitä mitään. Maha tosiaan kamalin kun näyttää siltä kun ois synnärille hetkenä millä hyvänsä lähössä. Ei kiinnosta liikunta, juo olutta lähes päivittäin ja salaa vetää kaikkea herkkua mm.töissä ja kylillä. Mä olen niiden 15 vuoden aikana pysyny ennallaan, ehkä nahka roikkuu vaan vähän enempi ja lihaksia ei ihan niin paljon. Mieskin tykkää laihoista naisista vaikka ite tuollainen pläski ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Miehellä onkin huono olla mutta ei myönnä että johtuu kiloista. Olutta juo. Herkkuja ei syö kovin paljon mutta ruokaa! Voi herranen aika sitä määrää. Tunti, pari kun on kulunut syönnistä niin herralla on taas pää jääkaapin ovenraossa. Mulla todella menee hermot. Joskus sanonkin että pois sieltä jääkaapilta ja juo vaikka lasi vettä. Kävelylle jos saan raahattua niin se lyllerrysvauhti on sellainen, että kävelykeppimummot suihkii ohi oikealta ja vasemmalta. Huoh. Itellä on paino noussut 15 vuodessa kolme kiloa.

Vierailija
4/4 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

i love my fatty but i understand u ap. fit is sexy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän