Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lieväoireisen koronan sairastaneet, kauanko oireita kesti

Vierailija
09.03.2022 |

Oireet alkoivat maanantai-iltana. Nuhaa, yskää, lihassärkyä ja väsymystä, jotenkin ihan outo olo. Mietin, että ehdinkö parantua tiistaiksi...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet aloivat to-pe välisenä yönä, maanantaina olin käytännössä oireeton. Siis niiden kriteerien mukaan, mitkä riittävät eristyksestä vapautumiseen (ei yskää, ei kuumetta, ei nuhaa). Olin siis sen minimin 5 päivää eristyksessä (tosin käytännössä 7, kun tein etätöitä ja vain ruokakaupassa käväisin eristyksestä pääsemisen jälkeen).

Vierailija
2/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää flunssaa. Tämä siis rokottamattomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää oli pientä kuumeilua, sitten kaksi oireenta päivää kunnes iski muutaman päivän kestänyt nuha. Nuhan aikana lähti haju -ja makuiasti, jotka olivat poissa kuukauden verran.

-rokottamaton-

Vierailija
4/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lämpöä tai kuumetta 4 päivää ja sen jälkeen alkoi flunssa, jota kesti vielä yli viikon.

Vierailija
5/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää flunssaa. Tämä siis rokottamattomalla.

Kysyttiinkö oletko rokotettu vai rokottamaton ? Ei.

Vierailija
6/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli lämpöä tai kuumetta 4 päivää ja sen jälkeen alkoi flunssa, jota kesti vielä yli viikon.

Niin ja rokottamaton myös olen.

Vierailija
7/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina alkoivat oireet ja oikeastaan vaan sen lauantain olin tosi kipeä, sunnuntaina väsymystä ja lievää kurkkukipua, maanantaina vielä väsymystä. Eilen olin jo ihan kunnossa. Rokotettu

Vierailija
8/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Toivottavasti tämä menee pian ohi.

Ap

Vierailija
9/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää kesti. Yhtenä iltana vähän outo olo, seuraavana päivänä päänsärkyä ja kolotusta, kolmantena ei paljon mitään, ehkä vähän ärsytysyskää.

Vierailija
10/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon nuha, ei kuumetta

Vierailija
11/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienä nuhaa, niinkuin flunssassa.

Vierailija
12/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhaa, yskää, kuumetta.  Meni ohi mutta sitten parin päivän päästä ihan järjetön lihas-ja nivelsärky.  Mutta onko vielä tarttuvaa, ainakaan kukaan ei halua minua kotiinsa eikä yhteiselle lounaalle.  Tiedonsaanti on heikkoa enkä edes päässyt terveyskeskustestiin, piti vaan tehdä kotitestit.  

Vierailija
13/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oireet olivat kova väsymys kahtena aamuna, ei muita varsinaisia oireita. Eli kahdessa päivässä käytännössä ohi. Olen rokotettu.

Vierailija
14/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuhaa, yskää, kuumetta.  Meni ohi mutta sitten parin päivän päästä ihan järjetön lihas-ja nivelsärky.  Mutta onko vielä tarttuvaa, ainakaan kukaan ei halua minua kotiinsa eikä yhteiselle lounaalle.  Tiedonsaanti on heikkoa enkä edes päässyt terveyskeskustestiin, piti vaan tehdä kotitestit.  

Eikös virallinen ohje tai suositus ole, että 5vrk oireiden alkamisesta pitäisi olla eristyksessä ja jos sillon vielä on oireita, niin vielä 2vrk oireettomana.

Vierailija
15/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai-illasta asti on ollut kuumetta, joten vielä odottelen parantumista. Olen rokottamaton.

Vierailija
16/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kaks viikkoa.

Vierailija
17/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös virallinen ohje tai suositus ole, että 5vrk oireiden alkamisesta pitäisi olla eristyksessä ja jos sillon vielä on oireita, niin vielä 2vrk oireettomana.

Meillä ohje on 4 vrk testin ottamisajankohdasta ja yksittäiset yskäisyt tai nenän valuminen ei estä karanteenista vapautumista. Muuten 2 vrk ilman oireita. Jos on täysin oireeton koko ajan, mutta kuitenkin positiivinen testitulos, on eristys 7 vrk.

Vierailija
18/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 7-8 päivää

Ja sitten Ei mitään kolmern päivään

Ja sitten tuli takaisin kuumepiikki ja väsymys 2 päiväksi

Vierailija
19/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän päivän nuha.

Olen rokottamaton.

Vierailija
20/23 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää flunssainen olo. Ei yskää, ei kuumetta. Kaksi rokotetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme