Flirttailu ja ahdistelu,
Kommentit (8)
Flittailu/ahdistelu on samaa toimintaa, ja riippuu täysin tekijän markkina-arvosta, kummasta on kyse.
En enää tiedä mikä on mitäkin. Parempi vaan istua kotona pelaamassa fifaa ja vaihtaa kadulla puolta kun naisolettu tulee vastaan. Äiti opetti jo yläkoulun vanhempain illan jälkeen, että Paavo katso vain varpaitasi ettei sinua syytetä kiusaamisesta.
Ei flirttailun tarvitse olla pelkästään seksistinen, se voi olla myös kepeä, leikkimielinen.
Komea/kuuluisa/rikas mies = Flirttiä
Ruma/tuntematon/köyhä mies = Ahdistelua
Jo nyt on helvetti jos flirttailua ei muka joku hullu erota ahdistelusta! Olen itse nainen ja paljon ja kauan kokenut yli 60-vuotias. Mitä joku nainen tällaisella aloituksella haluaa? Että jokainen joka hymyilee tai iskee silmää on joku hullu? Miten kahjoksi tämä maailma on menossa? Olen aina ollut feministi eli tasa-arvoisuuden kannalla, mutta mihin helvetin KOLOON tässä nyt miehiä työnnetään? Minulla on itselläni kaksi aikuista poikaa ja heidän puolestaan loukkaannun näistä RAIVOSTUTTAVISTA kirjoituksista!
Vierailija kirjoitti:
Sanoppa yksikin syy, miksi ottaisin riskin ja flirttailisin yhdellekkään naiselle? Etenkin nyt, kun naiset ovat saaneet päähänsä, että saavat mieheltä rahaa, kun vain nainen päättää kokea kaiken ahdisteluksi.
Yksikin syy. Antaa tulla.
Ei ketään kiinnosta jos sinä et flirttaile naisille.
Vierailija kirjoitti:
Ei flirttailun tarvitse olla pelkästään seksistinen, se voi olla myös kepeä, leikkimielinen.
Riippuu täysin vastaanottajasta miten sen kokee. Siksi ei kannata edes ottaa riskiä.
Sanoppa yksikin syy, miksi ottaisin riskin ja flirttailisin yhdellekkään naiselle? Etenkin nyt, kun naiset ovat saaneet päähänsä, että saavat mieheltä rahaa, kun vain nainen päättää kokea kaiken ahdisteluksi.
Yksikin syy. Antaa tulla.