"Pieni kaunis nukke mun, näin aina vain rakastun"
Laulaa Fredi.
Hieman epäilyttävä vaikutelma tuosta kyllä syntyy.
Kommentit (21)
Fredi pitää peruuttaa. Peruutin Fredin kestotilauksen jo.
Näin on. Nukke pahoinpidellään.
On kokemusta.
Kuuntelet ap radiota. Niin minäkin ja mietin että aika kipeä biisi.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Nukke pahoinpidellään.
On kokemusta.
Kurhinenko siellä?
Mun äiti lauloi tätä mulle aina kun olin pieni. Minusta se on edelleen ihana.
Ihminen ei ole nukke leikkikalu mutta näin sitä paljon on onneksi edes sana rakastua on mukana. Riippuvuus ei ole rakastamista .
Ihana laulu ♥️ Laulaisipa joku mies minulle noin. Eivätkö ihmiset ole enää nykyään romanttisia jos tämäkin laulu koetaan jotenkin epäilyttäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Ihana laulu ♥️ Laulaisipa joku mies minulle noin. Eivätkö ihmiset ole enää nykyään romanttisia jos tämäkin laulu koetaan jotenkin epäilyttäväksi?
Vanha, nätti kappale. Mitenkähän nykyään tutustutaan toiseen sukupuoleen, kun joka asiasta väännetään ongelmaa!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha, nätti kappale. Mitenkähän nykyään tutustutaan toiseen sukupuoleen, kun joka asiasta väännetään ongelmaa!?
Nykyään on wokea ja canceliä.
Hieno melodia, hauskat, romanttiset sanat.
Minä en ainakaan halua olla kenenkään nukke!
Vierailija kirjoitti:
Eikö nukeksi sanominen sitten olekaan naisen esineellistämistä?
Vierailija kirjoitti:
Hieno melodia, hauskat, romanttiset sanat.
Italiasta käännettiin suomeksi 60-70-luvuilla paljon hyviä kappaleita. Tuo on originaalina "La bambola", esittäjänä Patty Pravo.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Veljeni kaveri sanoi aikuisiällä minulle, että olin pienempänä kuin nukke. Ei kyllä tuntunut mitenkään mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Veljeni kaveri sanoi aikuisiällä minulle, että olin pienempänä kuin nukke. Ei kyllä tuntunut mitenkään mukavalta.
No tuohan tulee sanonnasta "kaunis kuin nukke"
Puistattavaa. Aikuinen mies rakastuu pikkulapsiin 🤮🤮🤮
Kyllähän sellaiset luonnostaan nuken näköiset naiset ovat himoitumpia.
Kyllä, jo pienenä koin tuon laulan oudoksi ja ahdistavaksi.