En uskalla lähestyä naisia enää
Oon 17 enkä uskalla lähestyä tyttöjä enää koska myöhemmin ne voi alkaa skitsoamaan jostain kosketuksesta mikä on tekohetkellä ollut selvästi ok. Menee vallankäytöksi jo ja tuntuu että tytön sana on laki.
Kommentit (19)
Miksi koskettelet tuntemattomia tyttöjä? Älä usko kaikkea mitä luet netistä vaan käyttäydy niin kuin normaali ihminen ja ajattele myös tyttöjä toisina ihmisinä, eikä minään skitsoavina feministi hulluina.
Se on ns. paskatesti. Betanössykät alistuu. Alfat sanoo vaan "fake news".
Älä sitten lähesty, jos koet sen noin hankalaksi.
En tajua miten vitussa miehet saa TÄSTÄKIN revittyä ongelman?
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten vitussa miehet saa TÄSTÄKIN revittyä ongelman?
Noku miehet itkee ja valittaa kaikesta. Eipä näy naisia valittamassa samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koskettelet tuntemattomia tyttöjä? Älä usko kaikkea mitä luet netistä vaan käyttäydy niin kuin normaali ihminen ja ajattele myös tyttöjä toisina ihmisinä, eikä minään skitsoavina feministi hulluina.
Huoh sul meni pointti ihan ohi mut mitäpä voi joltai mummolta odottaa
Suosittelen, ettet lähesty tyttöjä jos ensimmäinen ajatuksesi on se, että joku voi kuvitella sinun kosketelleen muita väärällä tavalla. Se tarkoittaa sitä, ettet välttämättä edes ymmärrä millä tavalla ihmisiä kohdellaan.
Odottele vaikka viisi vuotta niin ehkä sitten ymmärrät eron.
Ei 17-vuotiaan tarvitse mitään naisia lähestyäkään. Semmoinenhan on pelkkä pojankloppi.
Vierailija kirjoitti:
Se on ns. paskatesti. Betanössykät alistuu. Alfat sanoo vaan "fake news".
Betanössykät änkyttää ja alffa nappaa sylkkyyn ja antaa kyydit naiselle ja siitä ne naiset tykkää kun kunnolla laittaa alffa sisään ja junttaa niin että silmämunat pyörii päässä.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, ettet lähesty tyttöjä jos ensimmäinen ajatuksesi on se, että joku voi kuvitella sinun kosketelleen muita väärällä tavalla. Se tarkoittaa sitä, ettet välttämättä edes ymmärrä millä tavalla ihmisiä kohdellaan.
Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?? Puhutte siihe sävyyn ku oisin jotenki väkisin kosketellut heitä mutta kun puhun sellasista tilanteista missä ollaan yhteisymmärryksessä oltu. Kyl mä nyt näen jos se tyttö haluaa sitä ja lopetan jos se kieltäytyy, mut miten mä voin koskaan tietää sen alkaako se jälkeenpäin skitsoamaan vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei 17-vuotiaan tarvitse mitään naisia lähestyäkään. Semmoinenhan on pelkkä pojankloppi.
Vähän maturemmat kiinnostelee
Naiset kiukuttelee mitä enemmän heidän antaa kiukutella. Sama juttu kuin lasten kasvatuksessa. Ei pidä antaa liikaa vapautta (vapaan kasvatuksen tulos). Rajat on rakkautta, naisillekin. Nämä "feministit" kaipaa pohjimmiltaan sitä vahvaa miestä joka tulee ja asettaa ne rakastavat rajat. Sitten loppuu tämä kiukuttelu ja oirelu joka on seurausta perverssistä "feminiinisestä" kulttuurista johon heikot miehet lähteneet mukaan koska luulevat että tyttöjä myötäilemällä ovat jotain liittolaisia. Naisten logiikka on tunteiden logiikkaa. Mies joka yrittää soveltaa naisiin järkeä on hakoteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?? Puhutte siihe sävyyn ku oisin jotenki väkisin kosketellut heitä mutta kun puhun sellasista tilanteista missä ollaan yhteisymmärryksessä oltu. Kyl mä nyt näen jos se tyttö haluaa sitä ja lopetan jos se kieltäytyy, mut miten mä voin koskaan tietää sen alkaako se jälkeenpäin skitsoamaan vai ei.
Suositelen suhtautumaan niin ettet pelkää hypoteettisia uhkia. Toimit vain lain ja oman tunnon mukaisesti. Kun itse tiedät ettet ole tehnyt mitään väärää niin kaikki (yleensä) järjestyy. Tietysti aina on pienet riskit olemassa mutta ei kannata omaa elämää rajoittaa niin pienten todennäköisyyksien takia.
Uli uli. Naiset eivät skitsoile. 17-vuotias voi kasvaa vielä useamman vuoden ja lakata itse skitsoamasta.
Vierailija kirjoitti:
Uli uli. Naiset eivät skitsoile. 17-vuotias voi kasvaa vielä useamman vuoden ja lakata itse skitsoamasta.
Oon kypsä ikäisekseni ja oon kuullut sen tarpeeksi monelta naiselta ettei yhden palstamummon kommentti paljoo hetkauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kypsä ikäisekseni ja oon kuullut sen tarpeeksi monelta naiselta ettei yhden palstamummon kommentti paljoo hetkauta
Ilmeisesti hetkautti kuitenkin vastaamisen verran.
Miten jaksat tehä niin monta naiskeskustelua tänne? Mee sinne ylilaudalle itkemään