Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyökkipiikana omissa häissä

Vierailija
09.08.2015 |

Pidettiin häävastaanotto appivanhempien luona kun heillä iso talo ja kaunis piha. Olipa tosi juhlavaa hääriä mekossa keittämässä kahvia ja järjestelemässä tiskejä ja lisäämässä keksejä ja lämmittämässä lisää pasteijoita... Pyysin apua anopilta niin ei käynyt koska hän on tullut juhliin vieraaksi eikä piiaksi. Meni juhlista maku ja surettaa kun ei jäänyt kaunista muistoa hääjuhlista.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät nyt eivät ole enää mikään vain kerran elämässä tapahtuva asia ja siksi ainakaan ulkopuoliset eivät ole niin panostamassa juhliin.
Ja taas mitä tulee historiaan, niin häiden järjestäminen muualla kuin morsiammen kotona on myös aika uusi ilmiö.
Sulhasen perheen asia ei ole häiden järjestäminen koskaan ollutkaan

Vierailija
22/23 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä edes ylipäätään rupesit tekemään noita kyökkipiian hommia kun sun tehtävänäsi oli jo olla morsian? Itse en olisi laittanut tikkuakaan ristiin anopin kotona mutta en olisi myöskään jättänyt asioita hoitamatta tuon peruutuksen jälkeen vaan tehnyt asian eteen jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:08"]Itse anoppina tuntuisi täysin käsittämättömältä toimia noin ja vielä hätätilanteessa! Olisin auttanut tietenkin, halunnut, että pojallani ja miniälläni olisi onnistunut hääjuhla. Minulla on juhlia tarpeeksi ollut, on omat häät, lasteni kastejuhlia, rippijuhlia, omat ja puolison viiskymppiset jne. Olisin tehnyt kaikkeni, että tuo hääjuhla olisi onnistunut. Ymmärrän pettymyksesi ap.
[/quote]

Kuulostat ihanalta ihmiseltä! Ja unelma-anopilta! :) Noin minäkin toimisin oman lapseni häissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan