Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissat aistivat ihmisen pahan olon

Vierailija
09.03.2022 |

Varmasti muutkin eläimet. Minulla oli tänään kauhean ikävä palaveri aamulla ja olin hermostunut ennen sitä. Toinen kissani tuli siihen kyöhnäämään (tämä kissa on muutenkin kauhea kyylä :-)). Olen huomannut, että hän tulee aina kyöhnäämään lähelleni, kun aistii, että olen todella hermostunut. Onko teillä samoja kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on. Joskus kun itkin yksin, niin se kissa tuli lohduttamaan, tuli sohvalle viereen ja puski hellästi kuin mikä ja hurisi eikä lopettanut. Vai tuliko syliin, en muista kun on vuosia aikaa. Se kissa teki samoin serkulleni vastaavanlaisessa tilanteessa. 

Vierailija
2/3 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattu on. Joskus kun itkin yksin, niin se kissa tuli lohduttamaan, tuli sohvalle viereen ja puski hellästi kuin mikä ja hurisi eikä lopettanut. Vai tuliko syliin, en muista kun on vuosia aikaa. Se kissa teki samoin serkulleni vastaavanlaisessa tilanteessa. 

Näin se meidän kissatkin tekee. Olemme tyttäreni kanssa puhuneet, että kissamme ovat varmaan entisessä elämässään olleet jotain FBI-agentteja. Kauhea kyyläys ja sitten lohdutellaan myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viime aikoina, kun olen katsonut uutisia ja kyynelehtinyt sotauutisten vuoksi niin kissani tulee syliini tai viereeni sohvalle ja pistää tassunsa käteni päälle. Hän on muutenkin hyvin älykäs kissa.