Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitteko itse vaikuttaa siihen missä mielessä ihmisiä deittailette?

Vierailija
09.03.2022 |

Jos olette tapailleet muutaman kerran ja pitäneet henkilöstä, sitten puhutte tunteista ja kaikki jotenkin kaatuu päälle, pystyttekö suoraan siirtymään deittiapissa seuraavaan henkilöön?
Tai pystyttekö ajattelemaan ihmisiä "vain seksisuhteina" tai "vain" jonain muuna? Voiteko siihen vaikuttaa?

Koska en minä voi. Ja nyt kun pidin henkilöstä, ei minua ollenkaan huvita tavara ketään muuta :/

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/12 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt kysymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki jotenkin kaatuu päälle, eli?

Vierailija
4/12 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt kysymystä.

"Voitteko itse vaikuttaa siihen missä mielessä ihmisiä deittailette?

Pystyttekö ajattelemaan ihmisiä "vain seksisuhteina" tai "vain" jonain muuna? Voiteko siihen vaikuttaa?"

Mikä tässä oli epäselvää?? XD

Vierailija
5/12 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki jotenkin kaatuu päälle, eli?

Luetunymmärtäminen? Koska en tätä täsmentänyt tarkemmin, vaan muotoilin kysymyksen eri tavalla, tämä on varmaankin asia josta en halua tarkemmin puhua.

Vierailija
6/12 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa tavata vain sellaisia ihmisiä jotka etsivät samaa kuin sinä siellä deittiäpissä.

Vierailija
7/12 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei haut kohtaa sen toisen kanssa, niin ei jatka. Ei s-suhdetta jossa toinen käyttää hyväksi. Jos rakastumisen tai muodon vuoksi suostuu sellaiseen, katuu keski-iässä, on ollut manipuloitu. Alkoholi pienessäkin määrin voi hämärtää käsitystä ja muiden manipulointi, yleinen käsitys.

Vierailija
8/12 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehenä en pysty vaikuttamaan siinä mielessä että minulla on mahdollisuudet minua kiinnostaviin naisiin vain parisuhdemielessä.

Eli jos hakisin irtoseksiä niin kiinnostuneet naiset olisivat pullukoita, itseäni vanhempia tai todella epäviehättäviä.

Tämän takia haen vain parisuhdetta vaikka olen puutteessa seksin suhteen.

Vierailija
9/12 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehenä en pysty vaikuttamaan siinä mielessä että minulla on mahdollisuudet minua kiinnostaviin naisiin vain parisuhdemielessä.

Eli jos hakisin irtoseksiä niin kiinnostuneet naiset olisivat pullukoita, itseäni vanhempia tai todella epäviehättäviä.

Tämän takia haen vain parisuhdetta vaikka olen puutteessa seksin suhteen.

Hmm mielenkiintoista. Tämä selittääkin erään miehen käytöksen :D

Vierailija
10/12 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattaa tavata vain sellaisia ihmisiä jotka etsivät samaa kuin sinä siellä deittiäpissä.

Niin hainkin! Mutta sitten sain tunteita :/

Välitän ihmisistä liikaa, mutta haluaisin juuri nyt vain seksiä. On hankalaa.

Tarjokkaita siis kyllä olisi, komeitakin miehiä.

Vierailija
11/12 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tapasit kyseisen henkilön vain muutaman kerran, et ole edes oppinut tuntemaan häntä kunnolla. Ihastuksen kohdettasi ei ole olemassakaan, tunteet mennee ohi ajan kanssa. Tuskin oli niin ikimuistoinen ja ihana tyyppi, että hän olisi mielessäsi vielä vuosienkin päästä.

Vierailija
12/12 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tapasit kyseisen henkilön vain muutaman kerran, et ole edes oppinut tuntemaan häntä kunnolla. Ihastuksen kohdettasi ei ole olemassakaan, tunteet mennee ohi ajan kanssa. Tuskin oli niin ikimuistoinen ja ihana tyyppi, että hän olisi mielessäsi vielä vuosienkin päästä.

Kiitos, mutta tämä oli jo toinen lyhyen ajan sisään. Ensimmäisen sentään onnistuin lopettamaan erittäin ajoissa. Mutta tämä toinen :/

Ei ole minua tehty tällaisiin suhteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi