ääni ei kuulu puhelimesta, mikä auttaa?
Kuulen toisen puheen mutta mun ääni ei kuulu kun soitan..
Samsung älypuhelin käytössä.
Mikä auttaa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
sotka kirjoitti:
Cal regor ( puhelunnauhoitus) sekoittaa joskus äänen . ota pois päältä ja kokeile sitten.
Nostit sitten viisi vuotta vanhan ketjun, varmasti ei ole ap:lla kyseistä puhelinta enää.
En ole ketjun aloittaja, mutta kyllä mulla on käytössä täsmälleen sama puhelin kuin viisi vuotta sitten.
Ei kaikki vaihda manifesti luuria koko ajan uuteen.
Mulla auttioi huollossa käytättäminen.
Noin puolitoista vuotta vanha Samsung A40 ja ainakin puoli vuotta tehnyt sitä,että lakkaan itse kuulemasta,mutta vastapuoli kuulee. Käytän aina kaiutintoimintoa. Vika voi tulla melkein heti,tai miten sattuu. Alkaa käymään hermoston päälle. On tarkoitus mennä Poweriin keskustelemaan,mitä asian hyväksi on tehtävissä. Oletan,että menee takuuvaihtoon,mutta aika näyttää.
Samsung A41 huonosti kuuluu toisen puhe, joutuu kaiutinta pitää päällä.
Älypuhelin on tarkoitettu vain räplättäväksi. Esim. kylässä, kaupan kassalla, suojatiellä yms
Uusi pari viikkoa käytetty puhelin. Huoltoonko heti?
Itsellänikin uusi Samsung.
Havahduin siihen, että kaikki valittavat, etteivät kuule puhettani. Saankojonkin toisen puhelimen tilalle huollon ajaksi?
Tietääkö kukaan?
Minun, kun olisi oltava yhteydessä lääkäriin koko ajan jos tilassani tapahtuu muutoksia enkä siis pärjää ilman kännykkää.
Nostit sitten viisi vuotta vanhan ketjun, varmasti ei ole ap:lla kyseistä puhelinta enää.