ääni ei kuulu puhelimesta, mikä auttaa?
Kuulen toisen puheen mutta mun ääni ei kuulu kun soitan..
Samsung älypuhelin käytössä.
Mikä auttaa?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 06:41"]Käynnistä uudestaan?
[/quote]
Ei auttanut.
Jos se sulle soittava laittas volumea vaikka kovemmalle... tsk
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 06:43"]Huolto tai uusi puhelin.
[/quote]
Voiko mikrofonissa olla se vika?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 06:53"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 06:43"]Huolto tai uusi puhelin.
[/quote]
Voiko mikrofonissa olla se vika?
[/quote]
No mietipä ihan itse voiko olla... Mitähän se mikrofoni siinä puhelimessa tekee ja toimiiko se toiminnallisuus?
Jos mahdollista, niin ulkoisella mikrofonilla voisi kokeilla.
Olethan kokeillut useamman vastapuhujan kuin yhden kanssa, ettei vika ole sen vastapuolen puhelimessa?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 06:59"]Jos mahdollista, niin ulkoisella mikrofonilla voisi kokeilla.
[/quote]
Ok. Ääni meni metsäretkellä eli puhelin taskussa kuten ennenkin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 07:01"]Olethan kokeillut useamman vastapuhujan kuin yhden kanssa, ettei vika ole sen vastapuolen puhelimessa?
[/quote]
Olen.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 07:02"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 07:01"]Olethan kokeillut useamman vastapuhujan kuin yhden kanssa, ettei vika ole sen vastapuolen puhelimessa?
[/quote]
Olen.
[/quote]
Huoltoon sitten
Joissain näissä on asetus, palm touch to mute, jolloin puhelin voi mennä mutelle kun se koskettaa sinun poskea tai korvaa jne.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 07:03"]Joissain näissä on asetus, palm touch to mute, jolloin puhelin voi mennä mutelle kun se koskettaa sinun poskea tai korvaa jne.
[/quote]
Buuttaus olisi auttanut tuohon.
Ihan sama oli meillä. Pistä volumea kovemmalle! Siinä on namiska sitä varten.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 07:07"]Ihan sama oli meillä. Pistä volumea kovemmalle! Siinä on namiska sitä varten.
[/quote]
Miten ap:n volumen lisäys auttaa siihen, että toinen ei kuule puhetta?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 07:10"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 07:07"]Ihan sama oli meillä. Pistä volumea kovemmalle! Siinä on namiska sitä varten.
[/quote]
Miten ap:n volumen lisäys auttaa siihen, että toinen ei kuule puhetta?
[/quote]
Niinpä.
Niinhän sitä minäkin ajattelin, mutta kas, puoliso nappas kännykän, lisäs volumea ja kas, nyt kuulee vastapuolikin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 07:03"]Joissain näissä on asetus, palm touch to mute, jolloin puhelin voi mennä mutelle kun se koskettaa sinun poskea tai korvaa jne.
[/quote] en tiedä miten, mutta jollain se menee vahingossa mutelle. Etsi oikea asetus.
Pojan samsung j3 puhelin alkoi toimia kun käytti mikrofonin piuhaa paikallaan.
Cal regor ( puhelunnauhoitus) sekoittaa joskus äänen . ota pois päältä ja kokeile sitten.
Käynnistä uudestaan?