Mies 29v + 1v:llä on tänään huono päivä
Kireällä tuulella, jokin selvästi vaivaa. Piristyksiä hänelle tähän ketjuun? :)
Kommentit (15)
Syyssuunnitelmat olivat hellyttävät! Toivon, että onnistut niiden toteuttamisessa.
Kiitos piristyksestä; se merkitsee paljon. Samat ongelmat kai minulla on päivästä toiseen, vaikka pientä kausiluontoisuutta on kuten muillakin ihmisillä (esim.työ vs. loma). Kohta menen nukkumaan. Vieraat saivat sänkyni romahtamaan, joten nukun sohvalla.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 03:55"]
Kiitos piristyksestä; se merkitsee paljon. Samat ongelmat kai minulla on päivästä toiseen, vaikka pientä kausiluontoisuutta on kuten muillakin ihmisillä (esim.työ vs. loma). Kohta menen nukkumaan. Vieraat saivat sänkyni romahtamaan, joten nukun sohvalla.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Haluaisin nukkua sun kainalossa. ;) -n27
Oon aina tykännyt susta, vaikka välillä tykkäänkin vähän kiusata sua. Anteeksi.
Syyssuunitelma oli suloisin asia, jonka olen hetkeen nähnyt. Ne tarratkin ja kaikki...
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 03:56"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
[/quote]Kuulostaa todella mukavalta. Tuo hymiö ;) viittaa minun silmissäni siihen, että haluaisit muutakin. Tämä hymiö :) olisi näyttänyt enemmän pelkkään nukkumiseen viittaavalta.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 04:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 03:56"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
[/quote]Kuulostaa todella mukavalta. Tuo hymiö ;) viittaa minun silmissäni siihen, että haluaisit muutakin. Tämä hymiö :) olisi näyttänyt enemmän pelkkään nukkumiseen viittaavalta.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Sitä tarkoitinkin ;) Hyvää yötä. -n27
Lisää! ap