Eilen se tapahtui ja oon aika hämilläni, tinder!
Muistan kuinka silloin kun olin 20v silloisen tyttöystävän kaveri sanoi tyttöystävälleni että mistä oot noin komeen miehen löytänyt, silloin minusta tapeltiin ja olin se joka pani kaverit ja heidän kaverit, sain käsilaukusta ihan kunnolla naamaani ja ne naisten huudot😊
Mutta eilen se tapahtui, on pitänyt elää ikään kohta 37v ja viimeisen vuoden aikana tehnyt aika ison ulkonäkö muutoksen ja huomannut että jestas, match, match, match... Oikein nätti nainen se siellä ja kyselemään kiinnostaako tutustua "joo voidaan me kun oot aika KOMEE", no mitä oot ettiis täältä. "No en mitään vakavaa mut läheisyyttä ja seksiä"... Tuollaista en ole kuullut pian 15 vuoteen. On treffeillä joku sanonut että näytät vielä paremmalle kuin kuvissa, mut nyt oon otettu...
Kommentit (2)
eienääTinderiä kirjoitti:
Kirjottele tänne sit kun oot selvinny tuosta krapulastas. Ei saanu oikein tolkkua. Mutta kyllä ehdit Tinderiin vielä kyllästyä. Sen takaan. Hyvä ulkonäkö ei ole tae mistään. Ei varsinkaan siitä kuuluisasta kemiasta.
Raitis mies ei krapulassa... Mä oon naista saanut aina, jouduin sanomaan heti että mua ei kiinnosta mitkä tahansa säädöt ja jyystöt, mutta nimenomaan jos se yhteinen kemia löytyy ja ollaan ihan oikeesti match niin mikä vain... Mutta harvoin nainen kehuu... Ap
Kirjottele tänne sit kun oot selvinny tuosta krapulastas. Ei saanu oikein tolkkua. Mutta kyllä ehdit Tinderiin vielä kyllästyä. Sen takaan. Hyvä ulkonäkö ei ole tae mistään. Ei varsinkaan siitä kuuluisasta kemiasta.