Ja taas mies tuli, minä en.
Ja sillälailla. "Ens kerralla sitten sun vuoro. En voinut itselleni mitään kun olet niin seksikäs".
Pitäiskö tässä alkaa lihomaan vai mitä häh, että saisi itsekin joskus sen vitun orgasmin seksin päätteeksi?!
t:turhautunut nainen 29v
Kommentit (9)
Itse nuolen ja runkkaan vaimolle orgasmin aluksi. Mukavampi panna todella liukasta pillua, niin ei nallikaan nasahda niin äkkiä. Aamullla pääsee taas vaimon herättään hellästi
Ei meillä ainakaan ole väliä, tuleeko mies ensin vai ei. Jos mies tulee ensin, se pienen hengähdyksen jälkeen tyydyttää aina minut. Itse voin valita, mitä tahdon, mutta vibra suuseksi toimii aina.
Miehen lauettua jatkaa kädellä runkkaamista niin kauan että saan orkun
Haloo. Mitä väliä? Olisit onnellinen että tulee sun kanssas eikä minkälie hempukan.
Harvoin mutta joskus olen nopeampi. On saanut sitten sormia tai leluja ja niistä seuraa melkein aina uusinta. Mutta kuten sanoin, harvinaista. Käytöksestä päätellen aika tyytyväinen kun toisinaan hoitaa mut pyytämättä. Ihan täysi kympin muija hommissa eikä tosiaan pihtaa. Vähän pervokin ja siitä saan syyttää itseäni. Minähän sitä olen yllyttänyt. Näin kerrottuna sitä oikeastaan tajuaa kuinka onnekas olenkaan.
Ennen hoiteli minutkin jos en tullut.
Nyt kun olen hoitanut itseni kuntoon lasten saannin jälkeen niin ei. Luulin että tämä sais himot entisestään hyrräämään, vähän toisella tavalla..
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:42"]
Ennen hoiteli minutkin jos en tullut. Nyt kun olen hoitanut itseni kuntoon lasten saannin jälkeen niin ei. Luulin että tämä sais himot entisestään hyrräämään, vähän toisella tavalla.. Ap
[/quote]
Jos mies on itsekäs niin joudut sitä opastamaan oikeanlaiseen toimintaan. Kerrot että susta seksi tuntuu niiiiin paljon paremmalta siinä vaiheessa kun olet kerran saanut orgasmin. Pyydät miestäsi antamaan sulle sen orgasmin ENNEN yhdyntää. Et lähte yhdyntään tai suihinottoon ennenkuin tämä on tehty. Jos tulee nurinaa niin sanot että aiemminkin on lupailtu mutta lupauksia ei ole pidetty.
m45+
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:42"]
Ennen hoiteli minutkin jos en tullut. Nyt kun olen hoitanut itseni kuntoon lasten saannin jälkeen niin ei. Luulin että tämä sais himot entisestään hyrräämään, vähän toisella tavalla.. Ap
[/quote]
Jos mies on itsekäs niin joudut sitä opastamaan oikeanlaiseen toimintaan. Kerrot että susta seksi tuntuu niiiiin paljon paremmalta siinä vaiheessa kun olet kerran saanut orgasmin. Pyydät miestäsi antamaan sulle sen orgasmin ENNEN yhdyntää. Et lähte yhdyntään tai suihinottoon ennenkuin tämä on tehty. Jos tulee nurinaa niin sanot että aiemminkin on lupailtu mutta lupauksia ei ole pidetty.
m45+
[/quote]
Totta, näin kait se on sanottava.
Hassua vaan että ennen asia oli näin ja mies sitä mieltä ettei saa itsekään seksistä mitään, ellei näe minun nautintoa.
Selvästi on vähän häpeissään, koska yleensä jäädään seksin jälkeen vierekkäin juttelemaan /hellimään, mutta näiden omien nopeiden tulemisten jälkeen vain häviää paikalta ja tulee myöhemmin nukkumaankin =odottaa että nukun. Yleensä mennään nukkumaan yhdessä.
En ymmärrä. Harmittaa.
Ap
Ei edes suuseksillä lopeta hommia jos ite tulee ensin? Ymmärrän turhautumisesi. Tuntuu näin ikisinkkuna (lue: luuserina xD) niin oudolta ajatukselta että hyvillä mielillä panisin, tulisin ja vaan iloisena jatkaisin muita hommia. Kuitenkin selvä asia tässä mietittynä että olisi hyvä investointi muutenki laittaa nainen tulemaan mahd. usein jotta nainen assosioisi seksin miehensä kanssa orgasmiin ja siten myös haluaisi seksiä enemmän miehensä kanssa. Niin vieras ajatus miehenä käyttäytyä noin. Ehkä vain en tiedä jotain mitä kauemmin parisuhteessa olleet miehet tietävät ja minustakin tälläinen tulisi jos alkaisin vakituisesti seurustelemaan...