Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivatulehdus pois piimällä? Kokemuksia?

Vierailija
08.08.2015 |

Raskaana olen ja ilmeisesti on hiivaa kun kutisee niin älyttömästi, yölläkin heräsin kutinaan :( Kutinaa on lähinnä ihan tuossa edessä, no, klitoriksen kohdilla, kiusallista ja hankalaa! Olen joskus kuullut, että piimällä lähtisi hiiva. Mitenkähän sitä sitten käytetään, terveyssiteeseen vaan sitä ja pöksyihin, vai miten? Tai muita luonnollisia hiivanhäätökonsteja tiedossa kellään? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tehnyt tämän saman aloituksen jo monta kertaa.. Voin kyllä kokemuksesta sanoa, että jääkaappikylmä piimä viilentää hetkeksi, on parempi kuin kylmä vesi. En tiedä onko siitä muuta apua. :) 

Vierailija
2/6 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ensimmäinen aloitukseni kylläkin :O Nähtävästi muillakin siis hiivaa! :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä piimää pitää käyttää reilusti jotta olisi apua ja mieluiten asidofilus tms.

Vierailija
4/6 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinietikkakin käy laimennettuna :D

Vierailija
5/6 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:35"]

Höh, ensimmäinen aloitukseni kylläkin :O Nähtävästi muillakin siis hiivaa! :D

ap

[/quote]

En muista oliko mulla silloin hiiva vai sittenkin vääränlaisista pikkareista johtuva ärsytys. :) -2

Vierailija
6/6 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen jogurtti ulkoisesti. Jos on paha tilanne, niin ettimeen voi laittaa kuoritun valkosipulinkynnen. Ei kirvele tai tunnu muutenkaan miltään, mutta helpottaa aika nopeasti.
Enkä huijaa. Olen käyttänyt itsekin valkosipulia hiivaan, kun ei ollut pääsyä apteekkiin. Sitä kannattaa nauttia paljon myös suun kautta niinkuin sitä jogurttia ja piimääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi