Miksi luulet että miehiä kiinnostaa vanhat naiset,kun tulevat itse vanhoiksi?
Ei se mene niin. Jokainen mies iästä riippumatta tykkää nuorista naisista ja niitä miehet katsovat kaduilla ja osa jopa saa sellaisen omakseen, osa joutuu tyytymään vanhaan naiseen, valitettavasti suurin osa, ellei pätäkkää löydy tarpeeksi.
Vanha nainen otetaan vain, kun nuorempaan ei ole mahdollisuutta. Toki jotkut vanhat naiset ovat hyvännäköisiä, mutta niitä on harvassa, eikä hyvännäköinenkään vanha nainen ole kuitenkaan koskaan parempi tai seksikkäämpi kuin hyvännäköinen nuori nainen.
Kommentit (17)
Sitä oottais että mieskin aikuistuu. Mutta yleensä turhaan.
Ei mun tarvitse luulla. Tietenkään useimmilla ikäisilläni miehillä ei ole mahdollisuuksia nuorempiin naisiin, niin parveilevat sitten minun perässäni. Mutta mulle riittää yksi.
Sitä kun rakastaa omaa vaimoaan ja tämä on oikea kumppani, niin en tarvitse kikattavia likkoja ympärille.
Toki katsella saatan ja vaimo sallii sen.
Miksi luulet että naisia kiinnostaa vanhana vanhat miehet? Minua ei ainakaan kiinnosta todennäköisesti kuin sukkien kutominen ja Emmerdale. Olen sitä paitsi tehnyt parhaan kaverini kanssa sopimuksen, että kun jäämme leskiksi (naisethan elävät pitempään) niin muutamme soluun asumaan, niin kuin asuimme ennen miesten löytymistäkin. Seura on ainakin varmasti hyvää, kumpikin siivoaa sotkunsa ja yöt saa nukkua rauhassa. Suosittelen kaikille vanhoille naisille kaverin kanssa asumista.
Normaaleja ihmisiä kiinnostaa suurinpiirtein omanikäiset.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"]Normaaleja ihmisiä kiinnostaa suurinpiirtein omanikäiset.
[/quote] Minua ei kyllä kiinnosta mitkään lapsieni ikäiset naiset.
M41
Porvoossa on kaikilla papoilla hehkeät misut.
Miksi luulet, että me nuoret naiset ollaan imarreltuja vaarien huomiosta?
Reaalimaailma on eri kuin av-provot.
Miksi luulet Ap, että meitä ylipäätään kiinnostaa sinun luulosi?
Saahan niitä aina katella, mutta säälittävä on jos juoksee nuoruuden perässä ikuisesti.
On mukava vanheta rakastamansa ihmisen kanssa, jonka kanssa on historia. Rakastuneena näkee sen oman rakkaansa yhä 18-vuotiaana vaikka ikää olisi 80.
Aikuisille miehille on tärkeää myös älykkyys, keskustelutaito ja osa ei halua toiselle kierrokselle. Mistä puhut panemisen jälkeen nuoren kanssa? Mitä yhteistä lopulta on? Entäpä kun nainen haluaa lapset, mutta itse ei jaksa vaippoja vaihdellen enää elää...vanhemmissa on syvyyttä ja mielipiteitä
Eikä tarvitse tuntea vanhenevansa yksin.
Eivät kaikki halua parisuhteeseen nuoren kanssa. Ovat epävarmoja ja taitamattomia usein sängyssä. Ja kuvittelevat olevansa prinsessa. Vanhemmissa on puolensa. M41
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:18"]
On mukava vanheta rakastamansa ihmisen kanssa, jonka kanssa on historia. Rakastuneena näkee sen oman rakkaansa yhä 18-vuotiaana vaikka ikää olisi 80.
[/quote]Ihanasti sanottu. Tätä ei valitetttavasti kaikki ymmärrä:(
No jaa onhan niitä nuoria naisia ihan mukava katsella ihan näin liki viiskyppisenäkin.
Höpsis, minua kiinnostaa vanhemmat naiset, nyt kun olen nelikymppinen. Nuoremmat on jo niin nähty.
M42