Kuka katsoo elokuvaa hiljaiset sillat?
Kommentit (17)
Varmaan moni katsoo, mutta ei päivittele tänne samalla...
Laitoin menemään boksille. Päivällä katsoin Pitkän päivän illan; on, jos mahdollista, vielä ihanampi kuin Hiljaiset sillat.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:28"]
Minä katson. Mietin että tulenko tämän elämän aikana kokemaan niin suurta eroottista tunnetta kuin elokuvan päähenkilöillä on. Todennäköisesti en. Ihana elokuva kaiken kaikkiaan <3
[/quote]
Ai, mä olen kokenut useamman kerran kyllä. Nyt kyllä puuduttavassa avioliitossa haaveilen enää moisesta...
En pysty katselemaan Clint Eastwoodia saati sitten yhdistämään siihen mieheen mitään romanttista tai eroottista!Yök!!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:55"]
En pysty katselemaan Clint Eastwoodia saati sitten yhdistämään siihen mieheen mitään romanttista tai eroottista!Yök!!
[/quote]
Höh sehän oli tosi symppis tossa leffassa! Huomasi oikeasti että on tosi hyvä näyttelijä.
Streep hyvä kutea aina, Clint välttävä
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:30"]
Streep hyvä kutea aina, Clint välttävä
[/quote]
Ai Streep oli musta taas vähän ärsyttävä... Kuten aina, Clint hurmaava.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:55"]
[/quote]
Clint on ihan vitun kuuma, upea mies.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"]
Laitoin menemään boksille. Päivällä katsoin Pitkän päivän illan; on, jos mahdollista, vielä ihanampi kuin Hiljaiset sillat.
[/quote]
Pitkän päivän ilta on ihana! Kieja oli hyvä, ja elokuvassa pääsi itku. Multa, kyynikolta! (Julkisesti en tunnusta.)
"This kind of certainty only comes once" on yksi elokuvahistorian parhaista kohdista.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"]
[/quote]
Pitkän päivän ilta on ihana! Kieja oli hyvä, ja elokuvassa pääsi itku. Multa, kyynikolta! (Julkisesti en tunnusta.)
[/quote]
Tää täytyy katsoa! Tykkäsin tuosta Hiljaisista Silloista. Olen aina ajatellut että on joku maailman tylsin keski-ikäisten naisten nyyhkyleffa, mutta näköjään minustakin on nyt sitten tullut sellainen...
Minä katson.
Mietin että tulenko tämän elämän aikana kokemaan niin suurta eroottista tunnetta kuin elokuvan päähenkilöillä on. Todennäköisesti en.
Ihana elokuva kaiken kaikkiaan <3