Mikä naisessa tärkeintä?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:09"]
Naiseni ei ole edes ymmärtänyt vielä tätä vitsiä, mutta kehoitan aina pukemaan paidan päälle, kun ystäväni tulevat kylään ..
[/quote]
Sitten ku se vaihtaa sen "Huurre" paitaan ni tiedät että nyt on ymmärtänyt.
[/quote]
Hurr.. ;)
Mä osaan lämmittää sen.
Ihme ketju .. en oikein ymmärtänyt.
23 viestiä ja yhdessä mainitaan luonne. Jumalani, miksi, voi miksi rupesin heteroilemaan! Nyt minulla on lapsiakin ja pakko elää miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:29"]
23 viestiä ja yhdessä mainitaan luonne. Jumalani, miksi, voi miksi rupesin heteroilemaan! Nyt minulla on lapsiakin ja pakko elää miehen kanssa.
[/quote]
En huomannut luonne mainintaa. Lisäksi jos postaustasi katsoo, niin luonne on viimeinen asia joka tulisi mieleen.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:29"]
[/quote]
Missä muka?
Se on jämpti näin että tämän ketjun vastaukset ehkä paria lukuunottamatta on kirjoittanut joku yksi ja sama sovinistisika. Lukutaitoa, naiset, rivienvälilukutaitoa. :)
Kivat tissit, hyvä perse, eikä lihava. Saisi olla myös jotakin korvien välissä - naiset ovat usein pettymyksiä älykkyyden suhteen. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:32"]
Se on jämpti näin että tämän ketjun vastaukset ehkä paria lukuunottamatta on kirjoittanut joku yksi ja sama sovinistisika. Lukutaitoa, naiset, rivienvälilukutaitoa. :)
[/quote]
Sait kaksi plussaa. Miten se on mahdollista?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:35"]
Kivat tissit, hyvä perse, eikä lihava. Saisi olla myös jotakin korvien välissä - naiset ovat usein pettymyksiä älykkyyden suhteen. T. mies.
[/quote]
Itselläni suurin pettymys on juurikin tuo älykkyys.
T:Mies
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:39"]
[/quote]
[/quote]
Noototanoin, vailla itsekehua totean, että mulla on raksuttimet. Aina välillä sen käsittää jotkut toisetkin. :D
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:39"]
[/quote]
[/quote]
Noototanoin, vailla itsekehua totean, että mulla on raksuttimet. Aina välillä sen käsittää jotkut toisetkin. :D
[/quote]
Mtiä tarkoitat?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tää vitunkannatin peukutti itseään ensin koneella ja sitten puhelimella. Seuraavaksi peukku suuntaa tiensä pyllynsilmään
Se että nainen tykkää minusta. :(