Bloggaajan verkkokauppa
Mitenkähän zeninan-bloggaajan verkkokaupalla menee? Tietääkö joku, ei puhu blogissa kaupastaan paljoa?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:04"]Kuka Zenina? Tarkoitatko Ceniaa?
[/quote]
Google rikki?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:02"]Tiedät kyllä että sitä ei enää ole.
[/quote]
Onpas? Eikös se tämä ole http://www.brandnewstore.fi
Mikä tää zenina on? En oo ikinä tota blogia lukenu. Missä sen lukijamäärät näkyy? Siis se mikä yleensä on sivupalkissa.
Ei kun xenian kauppa kuopattu aikaa sitten. Joo siis toi just mitä tarkotin. Mikä laatu noissa kuteissa on, tietääkö joku? -ap
Lähinnä mietityttää miten kahden pikkulapsen äidillä on aikaa blogille ja verkkokaupalle?? Tätä samaa mietin jo xentun kohdalla aikoinaan. Mulla ei oo aikaa ees kotitöille... Vaikka ei kai kaupan ylläpito hirveesti aikaa vie?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:04"]Lähinnä mietityttää miten kahden pikkulapsen äidillä on aikaa blogille ja verkkokaupalle?? Tätä samaa mietin jo xentun kohdalla aikoinaan. Mulla ei oo aikaa ees kotitöille... Vaikka ei kai kaupan ylläpito hirveesti aikaa vie?
[/quote]
Kauppahan laitettiin jäähylle juuri ajanpuutteen ja jaksamisen takia. Ja se tapahtui jo aika kauan aikaa sitten. Kommenteista luin tästä.
hei dorkat jos se haluu pitää blogi ja kaupan erillisinä!? Nähtiinhä se mitä X:lle kävi kun pölötti putiikistaan blogissa kokoaja
Miten niin koko ajan? Mun mielestä se nimenomaan ei kirjoitellut siitä paljoa. Ei oo kokemusta tosta uudesta kaupasta vaikka vähän omaa tyyliä ois
Tiedät kyllä että sitä ei enää ole.