Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutua baari-iltaan Helsingissä?

Vierailija
08.08.2015 |

Antakaapa vinkkejä, olen ensi viikonloppuna menossa Helsinkiin viettämään iltaa. Ohjelmassa ruokailu ravintolassa, ehkä vähän juhlaviikkojen ohjelmaan tutustumista ja baarissa hengailua. Mihinkään ns. yökerhoon tai tanssiklubille ei olla menossa.

En ole todella pitkään aikaan käynyt ulkona. Ilmakin taitaa olla lämmin. Miten pukeutua?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheeksit paljastavat shortsit korkkareiden kanssa tai minihame ilman pikkareita stay upeissa ja jos ei hyvä, niin ei kannata lähteä ollenkaan :)

Vierailija
2/12 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa, kun ei tiedä makuasi ja vaatevarastoasi. Itse voisin laittaa esim. siistin maksimekon, mukavia kesällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää siis 38v. Arkityyli melko klassinen, vapaalla voi olla raflaavampikin. Minihameet tai shortsit ei käy. Muuten melkein kaikki.

Vierailija
4/12 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat nahkahousut, korkkarit ja joku lyhythelmainen paita.

Vierailija
5/12 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:07"]Tiukat nahkahousut, korkkarit ja joku lyhythelmainen paita.
[/quote]

Nämäkin löytyy, mutta voivat olla kuumat.

Vierailija
6/12 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukisin alle jotai mahdollisimman viileää, tuntuu että baarit eivät ole yhtään valmiita siihen että ilma on lämmintä joten iltaa myöden monet baarit on ihan hiton kuumia. Illalliselle joku neule tai bleiseri mukaan

Vierailija
7/12 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin etenkin kesäaikaan lähestulkoon kaikki käy. Toisilla on farkut ja arkinen paita, toiset ovat vimpan päälle pikkumustassa. Ihan riippuu omasta tyylistäsi, et tule saamaan osaksesi ihmetteleviä katseita, jos nyt suurinpiirtein siistit vaatteet päälle pistät.

Vierailija
8/12 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. mummotunnelissa on paljon just nelikymppisiä naisia, ja ne näyttää tältä: http://www.hs.fi/kaupunki/a1357727929354

Vierailija
9/12 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:27"]No esim. mummotunnelissa on paljon just nelikymppisiä naisia, ja ne näyttää tältä: http://www.hs.fi/kaupunki/a1357727929354
[/quote]
Niin meinasit, ettei mikään ole muuttunut seitsemään vuoteen?

Vierailija
10/12 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herra jumala.. ton ikänen ihminen eikä keksi vaatteita. Jos vaikka mekko ja kivat kengät ja kiharat tukkaan??

Vierailija
11/12 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ajassa on se pointsi, että ihmiset miettivät vain itseään. Eli kukaan ei katso sua, pääasia että olet itse sinut peilikuvasi kanssa.

Vierailija
12/12 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:37"]No herra jumala.. ton ikänen ihminen eikä keksi vaatteita. Jos vaikka mekko ja kivat kengät ja kiharat tukkaan??
[/quote]

Eipä juuri kyse ole siitä etten keksi, vaan lähinnä ajattelin, että olisi jotain kivoja esimerkkejä esim blogeista. Mitkä on sun mielestä kivat kengät? Ja en mä nyt niin mummo ole, että arkea juhlasta erottaa kiharat tukassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme