Bruce Jenner huipputyyppi :)
Kardashians sarjassa Bruce eli nykyinen Caitlyn on jotenkin niin lutunen ja ihana tyyppi :). Pärjää perheen teinienkin kanssa paljon paremmin kuin Kris. Toinen suosikki on Kloe.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:40"]Mutta uudessa I Am Cait -sarjassaan se on todella rasittava ja itseään täynnä oleva kusipää.
[/quote]
Muuttuiko sen persoonakin?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:40"]Mutta uudessa I Am Cait -sarjassaan se on todella rasittava ja itseään täynnä oleva kusipää.
[/quote]
Muuttuiko sen persoonakin?
[/quote]
Näköjään.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:40"]Mutta uudessa I Am Cait -sarjassaan se on todella rasittava ja itseään täynnä oleva kusipää.
[/quote]
Missä tuo sarja on nähtävissä?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:40"]Mutta uudessa I Am Cait -sarjassaan se on todella rasittava ja itseään täynnä oleva kusipää.
[/quote]
[/quote]
Netistä mä olen katsonut. Watchseries.com muistaakseni oli osoite.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:40"]Mutta uudessa I Am Cait -sarjassaan se on todella rasittava ja itseään täynnä oleva kusipää.
[/quote]
[/quote]
Netistä mä olen katsonut. Watchseries.com muistaakseni oli osoite.
[/quote]
Täytyypä katsoa.
Haloo, sama ihminen. Voisko mitenkään johtua siitä että tosi-tv:ssä halutaan tietynlaisia hahmoja. On muuten todella epäkunnioittavaa kutsua häntä muuta Caitlyn-nimellä.
Miten Bruce muka muuttaa Caitlyniksi?
Joku Brunhilde tai Brooklyn olisi aiempaan sopivampi.
Minustakin huomasi että 10 kaudella jo alkoi olla jotenkin erilainen. Tuntui ettei oikeasti välittänyt miten läheisille hänen muuttuminen on vaikeaa.
Mutta uudessa I Am Cait -sarjassaan se on todella rasittava ja itseään täynnä oleva kusipää.