Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolot tilanteet liikenteessä

Vierailija
08.08.2015 |

Mitä noloja tilanteita teille on sattunut autoillessa tai muuten liikenteessä härvätessä?

Itselleni tulee mieleen ne kerrat kun opettelin mäkilähtöjä ja ohi ajeli autoja samalla kun minä valuin mäkeä alas kuin syöksylaskija. Mäessä jossa harjoittelin ei ollut liikennettä. Sitten yksi nolo oli se kun olin kääntymässä pahaa aavistamatta, mutta viime hetkellä huomasin ettei sinne silloin pystynytkään kääntymään (risteys tulee yllättäen), siitä sitten äkkiä vilkkua pois ja vaihteita räpeltämään ja huudattamaan kaasua ykkösellä. Tarkoituksena oli esittää coolisti etten olisi ollutkaan kääntymässä sinne. Ei mennyt ihan nappiin :D Sitten perus sammumiset risteyksissä, mutta niitä nyt sattuu monille kokeneemmillekin, aina olen kuitenkin seuraavalla yrittämällä päässyt jatkamaan matkaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri saanut ajokortin ja menin sitten vahingossa yksisuuntaiselle tielle (väärään suuntaan) ja edessä tuli bussi kohti mua. No ihme ja kumma osasin sentään peruuttaa ja kakat housussa pakki päälle ja äkkiä pois.

Toinen, ei liity muhun eikä tavallaan liikenteeseenkään, kerran joulun aikaan takanani oli valoissa "joulupukki" joka alkoi kaivamaan nenäänsä ja kyllä, se sormi meni lopulta suuhun..

Vierailija
2/5 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:21"]

Olin juuri saanut ajokortin ja menin sitten vahingossa yksisuuntaiselle tielle (väärään suuntaan) ja edessä tuli bussi kohti mua. No ihme ja kumma osasin sentään peruuttaa ja kakat housussa pakki päälle ja äkkiä pois. Toinen, ei liity muhun eikä tavallaan liikenteeseenkään, kerran joulun aikaan takanani oli valoissa "joulupukki" joka alkoi kaivamaan nenäänsä ja kyllä, se sormi meni lopulta suuhun..

[/quote]

Joulupukkikin on vain ihminen... Ehkä hän vain halusi testata lasten innoittamina miltä se räkä oikein maistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin punaisia suuressa liikeenteessä pyörän kanssa en tiedä mitä ajattelin ja missä ajatuksissa olin.

Vierailija
4/5 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti liikenteessä, mutta ärsyttää kun huoltoasemalla onnistun aina jotenkin tunaroimaan. Viimeksikin kurvasin huoltsikalle ja vanhan tavan viemänä ajatuksissa kiersin pumpun toiselle puolelle ja syötin korttini sinne viereisen pumpun päätteelle. Kun siinä huoltsikalla on joskus aiemmin ollut niin että maksupääte oli kummallekin pumpulle siellä toisella puolella ja nykyään on joka pumpulla oma päätteensä. Siinäpä sitten aikani ihmettelin kun ei kortti enää käynyt sinne oman puolen pumpulle koska ilmoitti että on käytössä ja päätin sitten kurvata auton sinne toiselle puolelle. Jälkiviisaudella olisi fiksuiten selvinnyt kun olisi vain hetken odotellut että toinen pääte vapauttaa sen kortin. Siinä oli varmasti kahviokatsomossa hauskaa.

Vierailija
5/5 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varsinaisesti liikenteessä, mutta ärsyttää kun huoltoasemalla onnistun aina jotenkin tunaroimaan. Viimeksikin kurvasin huoltsikalle ja vanhan tavan viemänä ajatuksissa kiersin pumpun toiselle puolelle ja syötin korttini sinne viereisen pumpun päätteelle. Kun siinä huoltsikalla on joskus aiemmin ollut niin että maksupääte oli kummallekin pumpulle siellä toisella puolella ja nykyään on joka pumpulla oma päätteensä. Siinäpä sitten aikani ihmettelin kun ei kortti enää käynyt sinne oman puolen pumpulle koska ilmoitti että on käytössä ja päätin sitten kurvata auton sinne toiselle puolelle. Jälkiviisaudella olisi fiksuiten selvinnyt kun olisi vain hetken odotellut että toinen pääte vapauttaa sen kortin. Siinä oli varmasti kahviokatsomossa hauskaa.

t. yPERYS

kAIKKI LETKUT YLETTYVÄT myös "väärälle" puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä