Miksi miehet ovat parempia
Kommentit (8)
Ne sooloilee enemmän keittiössä, rohkeutta enemmän?
Koska miehet paneutuvat intohimoonsa täysillä. Naiset tekee aina half-assed.
Naiset tekevät tarkalleen niinkuin reseptissä sanotaan eivätkä osaa itse ajatella. Jos reseptissä lukee: Pirkka kasvissuikaleita, niin ei ne voi sitä ruokaa tehdä, jos käytössä on muita kasviksia.
Miehet osaa säveltää ja käyttää hoksottimia.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:18"]
Naiset tekevät tarkalleen niinkuin reseptissä sanotaan eivätkä osaa itse ajatella. Jos reseptissä lukee: Pirkka kasvissuikaleita, niin ei ne voi sitä ruokaa tehdä, jos käytössä on muita kasviksia.
[/quote]Ei pidä paikkansa. Tyhmä stereotypia taas.
Miehet on myös parempia siivoojia ja tiskaajia. Itseasiassa miesten pitäisi tehdä kaikki taloustyöt niin me kamalan huonot naiset voitais sitten mennä pois jaloista vaikka kaljalle.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:18"]
[/quote]Ei pidä paikkansa. Tyhmä stereotypia taas.
[/quote]
Kyllä pitää paikkansa. Jatkuvasti täällä joku kysyy: "Mitä mä teen, mulla ei ole tota reseptin aineen oikeeta merkkiä"
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:26"]
Miehet on myös parempia siivoojia ja tiskaajia. Itseasiassa miesten pitäisi tehdä kaikki taloustyöt niin me kamalan huonot naiset voitais sitten mennä pois jaloista vaikka kaljalle.
[/quote]No tämä on totta!
Koska niiden tekemä ruoka maistuu paremmalta.