Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna seksiä aina kun toinen haluaa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo pari sivua keskustelua seksipalstan puolella.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4549098/ketju/anna_a_aina_kun_kumppani_haluaa

Vierailija
2/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not not. Meillä mies vois antaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin artikkelia miehelle, joka vain kohautti olkiaan ja totesi että artikkeli oli suunnattu naisille, ei kuulemma koske miehiä. 

Nimim. viimeksi seksiä huhtikuussa, olen puuttessa.

Vierailija
4/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:13"]

Näytin artikkelia miehelle, joka vain kohautti olkiaan ja totesi että artikkeli oli suunnattu naisille, ei kuulemma koske miehiä. 

[/quote]

Minusta miehesi tekee erittäin väärin.

Jos siis sinä kohtelet häntä hyvin ja hän on vaan mitenkään kykenevä niin hänen pitäisi antaa sinulle seksiä. Vaikka hänellä ei seisoisikaan, niin sitten antaa muunlaista seksiä.

Itse olen mies ja minusta toisella on velvollisuus antaa seksiä parisuhteessa jos se on vain mahdollista. Eri asia on tietenkin jos toinen on erittäin sairas.

Seksi ei saa olla riippuvainen mistään haluista eikä siitä onko tiskejä tiskattu. Kun seksi kuolee niin todella usein koko suhde kuolee. Tämä tapahtuu varsinkin jos toinen olisi kykenevä seksiin mutta ei sitä anna.

Vierailija
5/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:13"]

[/quote]

Minusta miehesi tekee erittäin väärin.

Jos siis sinä kohtelet häntä hyvin ja hän on vaan mitenkään kykenevä niin hänen pitäisi antaa sinulle seksiä. Vaikka hänellä ei seisoisikaan, niin sitten antaa muunlaista seksiä.

Itse olen mies ja minusta toisella on velvollisuus antaa seksiä parisuhteessa jos se on vain mahdollista. Eri asia on tietenkin jos toinen on erittäin sairas.

Seksi ei saa olla riippuvainen mistään haluista eikä siitä onko tiskejä tiskattu. Kun seksi kuolee niin todella usein koko suhde kuolee. Tämä tapahtuu varsinkin jos toinen olisi kykenevä seksiin mutta ei sitä anna.

[/quote]

No ei kyllä ole mitään velvollisuutta antaa mitään seksiä jos ei nappaa. Ei myöskään pestä tiskejä tai muutakaan. Sellaisen kanssa joka ei miellytä ei myöskään ole velvollisuutta olla.

Vierailija
6/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sitä pillua ei viitsi antaa, niin miksi sitten viitsii sen miehen kanssa olla? Antaisi miehen mennä menojaan. On sairasta pihdata ja kieltää toiselta seksielämä.

Vierailija
7/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:45"]

No jos sitä pillua ei viitsi antaa, niin miksi sitten viitsii sen miehen kanssa olla? Antaisi miehen mennä menojaan. On sairasta pihdata ja kieltää toiselta seksielämä.

[/quote]

Useammin se on mies, joka pihtaa. Nainen vain ei voi antaa miehen mennä menojaan, koska hän on se, joka kantaa vastuun perheen ja talouden pyörittämisestä.

Vierailija
8/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta annan, mikäli satun itsekin silloin haluamaan. Siihen minun haluamiseenihan on miehellä mitä suurin vaikutus.

Vierailija
9/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:13"] Näytin artikkelia miehelle, joka vain kohautti olkiaan ja totesi että artikkeli oli suunnattu naisille, ei kuulemma koske miehiä.  Nimim. viimeksi seksiä huhtikuussa, olen puuttessa. [/quote]   Minusta miehesi tekee erittäin väärin. Jos siis sinä kohtelet häntä hyvin ja hän on vaan mitenkään kykenevä niin hänen pitäisi antaa sinulle seksiä. Vaikka hänellä ei seisoisikaan, niin sitten antaa muunlaista seksiä. Itse olen mies ja minusta toisella on velvollisuus antaa seksiä parisuhteessa jos se on vain mahdollista. Eri asia on tietenkin jos toinen on erittäin sairas. Seksi ei saa olla riippuvainen mistään haluista eikä siitä onko tiskejä tiskattu. Kun seksi kuolee niin todella usein koko suhde kuolee. Tämä tapahtuu varsinkin jos toinen olisi kykenevä seksiin mutta ei sitä anna.   [/quote] No ei kyllä ole mitään velvollisuutta antaa mitään seksiä jos ei nappaa. Ei myöskään pestä tiskejä tai muutakaan. Sellaisen kanssa joka ei miellytä ei myöskään ole velvollisuutta olla.

[/quote]

No tuollainen käytös tarkoittaa sitä että parisuhde loppuu siihen. Ei parisuhteessa voi tehdä vain asioita mitkä nappaa.

Vierailija
10/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:50"]

[/quote]

Useammin se on mies, joka pihtaa. Nainen vain ei voi antaa miehen mennä menojaan, koska hän on se, joka kantaa vastuun perheen ja talouden pyörittämisestä.

[/quote]

Kyllä naiset pihtaa paljon miehiä enemmän.

Vierailija
11/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:51"]

Ilman muuta annan, mikäli satun itsekin silloin haluamaan. Siihen minun haluamiseenihan on miehellä mitä suurin vaikutus.

[/quote]

No mies voi ajatella samalla lailla. Mitä sitä edes puhumaan naisen kanssa jolta ei saa. Saati tehdä mitään muutakaan sen hyväksi.

Seksiä joko haluaa tai ei halua. Kyllähän normaali ihminen haluaa seksiä ja seksuaallista tyydytystä vaikka toista ihmistä ei olisi lähelläkään.

Sinun toimintasi on taas puhdasta seksillä kiristystä. Mies saa seksiä jos täyttää ehdot X,Y ja Q. 

Kukaan täysijärkinen ei tuollaiseen suostuisi

Vierailija
12/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mistäs se johtuu? "Anna ämmä pillua!" No en todella anna.

Vierailija
13/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja sit, jos sulle sanoo: "Älä anna!" niin oot vihainen kun et kelpaa. Väärin meni kuinka päin vaan. Eli ei kannata puhua ollenkaan.

Vierailija
14/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja sit, jos sulle sanoo: "Älä anna!" niin oot vihainen kun et kelpaa. Väärin meni kuinka päin vaan. Eli ei kannata puhua ollenkaan.

[/quote]

Ehkä kannattaisi lähestyä sitä naista ihan eri tavalla. Jos sinulla on varastossasi vain nuo kaksi lausetta ja lisäksi mykkäkoulu seksiä koskien, en ihmettele, ettet koskaan saa.

Vierailija
15/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:45"]No jos sitä pillua ei viitsi antaa, niin miksi sitten viitsii sen miehen kanssa olla? Antaisi miehen mennä menojaan. On sairasta pihdata ja kieltää toiselta seksielämä.
[/quote]
Niin on. Ei voi kieltää seksiä toiselta jos ei itseä satu huvittamaan. Tarkoitan nyt sitä että on pitkiä kuivia kausia. En tarkota että joka päivä pitäis antaa.

Vierailija
16/27 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annankin, silti mies välillä mieluummin masturboi, itse koen eläväni puutteessa, vituttaa.

Vierailija
17/27 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 04:25"]

Jos harrastan seksiä toisen mieliksi silloin kun en halua, tulee minulle todella likainen ja hyväksikäytetty olo.

[/quote]

Parisuhteessa sinun pitäisi haluta miellyttää ja tyydyttää toinen AINA.

Parisuhteessa seksin kieltäminen on sama kun sanoisi toiselle että en halua nähdä sinua. Jos sinä et halua harrastaa seksiä puolisosi kanssa niin miksi hän haluaisi edes puhua kanssasi?

Vierailija
18/27 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Parisuhteessa seksiä ei pidä joutua pyytämään tai anelemaan. Vaan se kuuluu itsestään selviin asioihin.

Vierailija
19/27 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin vuosia kun koin sen olevan joku velvollisuus. Nyt ei enää huvinta ollenkaan, korkeintaa itsekseen. Luulen että mulla on joku vika koska koko seksi juttu ei sitten kiinnosta siten yhtään. Ja miksi se on jotenkin "itsestään selvä" asia, kai siihen suhteeseen kuuluu muitakin juttuja? No mutta jos tolle puolisolle se on niin tärkee juttu niin pärjään kyllä ihan itsekin, eli mikään painostaminen ei enää onnistu.

Vierailija
20/27 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 01:12"]

Itse annoin vuosia kun koin sen olevan joku velvollisuus. Nyt ei enää huvinta ollenkaan, korkeintaa itsekseen. Luulen että mulla on joku vika koska koko seksi juttu ei sitten kiinnosta siten yhtään. Ja miksi se on jotenkin "itsestään selvä" asia, kai siihen suhteeseen kuuluu muitakin juttuja? No mutta jos tolle puolisolle se on niin tärkee juttu niin pärjään kyllä ihan itsekin, eli mikään painostaminen ei enää onnistu.

[/quote]

Sinussa on jotain pahasti vialla jos ei seksi kiinnosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi