Anna seksiä aina kun toinen haluaa
Kommentit (27)
Nuolaise vain, nuolaise vain, sanoin juuri miehelleni ;)
Entä kun mies ei halua? Ei edes halua saunaan tulla kanssani. Edellisestä kerrasta yli puoli vuotta. Jos ei ylikin. Ja olen sanonut että haluan ja tarvin seksiä, mutta jos menen lähelle niin lähtee pois. Luulen että on pettänyt tai pettää parhaillaan. Aikasemmin ollut seksiä vähintään pari kertaa viikossa.
Itse olen 25 ja mieheni 28. Kyllä se on niin tässä suhteessa että mies on läpi parisuhteemme 7 vuotta saanut aina kun hän on halunnut. Mutta sitte jos satun itse haluamaan niin ei todellakaan irtoa läheskään aina. Käymme saunassa kahdesti viikossa. Koskaan siellä hän ei edes katso minua. Yritän useasti myös pukeutua seksikkäästi esim. Iltaisin niin tuskin edes huomaa.. kuukausien päästä saattaa kysyä onko minulla uudet rintsikat.. ei hän koskaan kehu tai sano että näytän hyvältä. Seksi elämämme on niin kuollutta. Ja ne hetket millon hän sitten minua haluaa niin sanoo kyllä joskus että näytän hyvälle kun olen hänen päällään ja ihmettelee miksi emme tee sitä enemmän. Eikä hän tajua että se on hänestä itsestään kiinni. Ja seksimme on sitä, että hän riisuu minut ja heti on tökkimässä itteään sisään. Ja kun hän laukeaa niin thatsit. Ei hän huolehdi enää ollenkaan minusta. Itse otan monestikin pelkästään häneltä suihin. Yllätän hänet useasti myös aamuisin. Kyllähän näyttää tykkäävän mutta itse en koskaa saa mitään. Olen kyllä maininnut asiasta ja hän sanoo aina että "yllätyt vielä". Niin no en tiedä siitä koska tuo yllätyt vielä on ollut käytössä hänellä parin vuoden ajan. En ole vielä saanut yllättyä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:25"]
Itse olen 25 ja mieheni 28. Kyllä se on niin tässä suhteessa että mies on läpi parisuhteemme 7 vuotta saanut aina kun hän on halunnut. Mutta sitte jos satun itse haluamaan niin ei todellakaan irtoa läheskään aina. Käymme saunassa kahdesti viikossa. Koskaan siellä hän ei edes katso minua. Yritän useasti myös pukeutua seksikkäästi esim. Iltaisin niin tuskin edes huomaa.. kuukausien päästä saattaa kysyä onko minulla uudet rintsikat.. ei hän koskaan kehu tai sano että näytän hyvältä. Seksi elämämme on niin kuollutta. Ja ne hetket millon hän sitten minua haluaa niin sanoo kyllä joskus että näytän hyvälle kun olen hänen päällään ja ihmettelee miksi emme tee sitä enemmän. Eikä hän tajua että se on hänestä itsestään kiinni. Ja seksimme on sitä, että hän riisuu minut ja heti on tökkimässä itteään sisään. Ja kun hän laukeaa niin thatsit. Ei hän huolehdi enää ollenkaan minusta. Itse otan monestikin pelkästään häneltä suihin. Yllätän hänet useasti myös aamuisin. Kyllähän näyttää tykkäävän mutta itse en koskaa saa mitään. Olen kyllä maininnut asiasta ja hän sanoo aina että "yllätyt vielä". Niin no en tiedä siitä koska tuo yllätyt vielä on ollut käytössä hänellä parin vuoden ajan. En ole vielä saanut yllättyä.
[/quote]
Mitäpä jos keskustelisitte asiasta ihan vakavasti. Sillai, että juuri äsken ei ollut tarkoitus harrastaa seksiä eikä juuri kohta myöskään olisi sellaista ajatusta vaan että keskustelua varten on varattu oma aikansa. Kerrot mikä mielestäsi tilanteessa mättää ja miksi se mielestäsi mättää. Kysyt mieheltäsi että mitä hän ehdottaisi tilanteeseen korjaukseksi. Älä syytä äläkä ahdistele vaan keskustelkaa. Kerro miltä sinusta tuntuu ja kysy miltä miehestä tuntuu. Kysy voisiko hän esimerkiksi käydä keskustelemassa asiasta lääkärin kanssa jos muuta syytä haluttomuuteen ei löydy.
Mitä sitten sovittekin niin yhden tärkeän asian sovitte joka tapauksessa eli jälkiseurannan. Sovitte että keskustelette samasta asiasta uudelleen esimerkiksi kuukauden kuluttua ja sovitte keskustelulle jo nyt ajankohdan. Ja pidätte tuon sopimuksen eli jatkatte keskustelua asiasta kuukauden kuluttua katsoen onko viimeksi käyty keskustelu johtanut johonkin tulokseen ja onko mahdollisesti tehdyt lupaukset pidetty. Jatkatte jälkiseurantaa kuukauden parin välein kunnes ongelmaan on löytynyt jonkinlainen ratkaisu tai lopputulos.
Jos jälkiseurantaa ei sovita niin aika todennäköisesti homma lipsuu käsistä takaisin siihen mitä se oli aiemminkin. Tämä jälkiseuranta sopii oikeastaan kaikkeen sellaiseen, jossa jomman kumman tai molempien pitäisi muuttaa piintyneitä tapojaan. Kun jälkiseurannasta on sovittu on paremmat mahdollisuudet siihen että jotakin oikeasti tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 02:07"]
Entä kun mies ei halua? Ei edes halua saunaan tulla kanssani. Edellisestä kerrasta yli puoli vuotta. Jos ei ylikin. Ja olen sanonut että haluan ja tarvin seksiä, mutta jos menen lähelle niin lähtee pois. Luulen että on pettänyt tai pettää parhaillaan. Aikasemmin ollut seksiä vähintään pari kertaa viikossa.
[/quote]
Seksihalut miehellä loppuu yleensä:
Erektio ongelmiin
Nainen ei enää kiihota ollenkaan
Naisen kanssa on riitaa tai nainen laittaa liikaa ehtoja seksille
Seksi on niin huonoa että se häviää jopa huonolle runkkaamiselle
Miehellä on toinen
Miehellä on joko fyysisiä tai henkisiä ongelmia (joko sairaudesta tai jostain oman elämän asiasta) joka estää häntä nauttimasta seksuaallisuudesta
Mies on masentunut
Jos harrastan seksiä toisen mieliksi silloin kun en halua, tulee minulle todella likainen ja hyväksikäytetty olo.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:45"]
No jos sitä pillua ei viitsi antaa, niin miksi sitten viitsii sen miehen kanssa olla? Antaisi miehen mennä menojaan. On sairasta pihdata ja kieltää toiselta seksielämä.
Useammin se on mies, joka pihtaa. Nainen vain ei voi antaa miehen mennä menojaan, koska hän on se, joka kantaa vastuun perheen ja talouden pyörittämisestä.
Höpsis. Ainakin tähän mennessä sekä kokemusperäisen tiedon että tutkimusten perusteella naisilla esiintyy haluttomuutta eli "pihtausta" enemmän kuin miehillä. En tiedä mistä olet päätelmäsi miesten pihtauksesta tehnyt mutta ainakin FINSEX - tutkimuksen perusteella Suomessa naiset kokevat seksuaalista haluttomuutta neljä kertaa todennäköisemmin kuin miehet.
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/33522/Haapalainen_Anu_ja_Halmepuro_Mira.pdf?sequence=1