Väittely kaverin kanssa: unelmakroppa vai liian miehekäs?
Eli, tämän blogin mimmi, nimenomaan tässä postauksessa olevat vartalokuvat:
http://a-rou.indiedays.com/2015/08/06/millaista-arkeni-on-nykyaan/#comments
Minä olin ihan että vau, tuollaisen kun jaksaisi itse treenata, kaverini mielestä iha hyi, liikaa lihasta ja liian vähän rasvaa. Päätimme siis tulla kyselemään täältä :)
Minusta on yleensäkin outoa, että joku ois liian hyvässä kunnossa. Ihan absurdi väite.
Kommentit (43)
Mulla on hyvin samanlainen kroppa, ja syön hitosti, treenaan hitosta ja oon hiton onnellinen naisellinen nainen :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:53"]
Voi totta kai. Mutta katso nyt tuota kuvaa. Selkeää kuvanmuokkausta. *pyörittelee silmiään*
[/quote]
Miksihän sitten kuvassa oikeasta kainalosta ei ole shopattu ihopoimuja (pelkkää nahkaa ja rasvaa hui!) pois. Kuvan vasemman puolen lonkka/pakara alueen kulmikkuutta pyöristetty. Kuvassa oikean ulkoreiden lihasta pyöristetty.
Mistä kohtaa tarkalleen mielestäsi on shopattu?
(kommenttini on osin sarkastinen. tuollaista muokkausta ei mielestäni tarvita kenenkään kuviin mihinkään tarkoitukseen paitsi ehkä tieteellisiin tutkimuksiin.)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:48"]
Maybe it's maybeline... or maybe it's photoshop.
[/quote]
C'mooon :D Ei että hyvännäköistä treenattua (ei kuihdutettua) kroppaa ei voi saada ilman että se on photoshopattu? No kyllä voi.
[/quote]
Voi totta kai. Mutta katso nyt tuota kuvaa. Selkeää kuvanmuokkausta. *pyörittelee silmiään*