Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väittely kaverin kanssa: unelmakroppa vai liian miehekäs?

Vierailija
08.08.2015 |

Eli, tämän blogin mimmi, nimenomaan tässä postauksessa olevat vartalokuvat:

http://a-rou.indiedays.com/2015/08/06/millaista-arkeni-on-nykyaan/#comments

Minä olin ihan että vau, tuollaisen kun jaksaisi itse treenata, kaverini mielestä iha hyi, liikaa lihasta ja liian vähän rasvaa. Päätimme siis tulla kyselemään täältä :)

Minusta on yleensäkin outoa, että joku ois liian hyvässä kunnossa. Ihan absurdi väite.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:10"]

Voisitteko lakata kutsumasta vähärasvaisia naisia teinipojan/pikkupojan näköisiksi? He ovat silti naisia, vaikkeivat teidän silmiänne miellytäkään. Lakatkaa myös sanomasta, että naisen pitää olla sellainen tai tällainen - ei pidä.

[/quote]

Hyvin sanottu. Kaikki naiset ovat "oikeita naisia", eikä kenelläkään ole mitään velvollisuutta yrittää näyttää juuri jonkun tietyn ihanteen mukaiselta. Pätee miehiinkin tietysti.

Vierailija
22/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmääni ei ole kovin edukseen kaikissa kuvissa. Osassa kuvista voin uskoa, että ao. henkilö on itse tyytyväinen. Osa kuvista näyttää niin huonovointisen näköiseltä että on jo epäuskottavan rajoilla. Kyse varmaan rasvan määrästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ EN VOI KÄSITTÄÄ.

Olen ihan samaa mieltä ap:n kanssa: kroppa on huima.

Se, mikä on vaikea ymmärtää, on nämä yökkäilevät ja kauhistelevat naiset. Eikö hyvä kunto ja terveellinen elämäntyyli ole tavoittelemisen arvoinen asia? Eivätkö lihakset kerro hyvinvoivasta vartalosta? Miksi haluatte pitää naiset pieninä, heikkoina ja puolustuskyvyttöminä, eikö ne ajat ole jo ohi? Pyrkisitte itse samaan!

Vierailija
24/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:21"]

Ei sytytä yksinkertaisesti siitä syystä, että näyttää siltä että syö liian vähän kulutukseen nähden ja lopputulos on tuollainen "kaluttu". Lihakset on erottuvat ja rasvaprosentti tooodella matala, mutta ei noissa lihaksissa juuri kokoa tai muotoa ole. Ihan vaan tuollaiset kuihdutetut. Esim ei tuossa pepussa juuri muotoa ole. Söisi enemmän niin ois tosi hyvä kroppa varmasti.

[/quote]

Ja tarkennan vielä. Jos treenaamattomalla ois sama rasvaprosentti, niin se ei häiritsis. Mutta kun treenaa paljon ja pitää ns itsestään huolta, niin jotenkin häiritsee enemmän se, ettei syö tarpeeksi. Tulee vähän sellainen "oletko hölmö kun et tajua syödä tarpeeksi?" -fiilis. Ja joo noin ei varmasti saisi ääneen sanoa, hyi minua, mutta ajatellaanhan noin lihavistakin, joten turha kai kaunistella.

Vierailija
25/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen on?

Arvostan, mutten ihaile. 

Vierailija
26/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama rasvaprosentti lisää ei olisi pahitteeksi. Se olisi terveellisempääkin ja nostaisi kardiota. nyt on vähän liian pienellä rasvat vaikkei tuossa mitään vikaa kyllä sinänsä ole.

Vierailija
27/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:25"]

Ei sytytä yksinkertaisesti siitä syystä, että näyttää siltä että syö liian vähän kulutukseen nähden ja lopputulos on tuollainen "kaluttu". Lihakset on erottuvat ja rasvaprosentti tooodella matala, mutta ei noissa lihaksissa juuri kokoa tai muotoa ole. Ihan vaan tuollaiset kuihdutetut. Esim ei tuossa pepussa juuri muotoa ole. Söisi enemmän niin ois tosi hyvä kroppa varmasti.

[/quote]

Ja tarkennan vielä. Jos treenaamattomalla ois sama rasvaprosentti, niin se ei häiritsis. Mutta kun treenaa paljon ja pitää ns itsestään huolta, niin jotenkin häiritsee enemmän se, ettei syö tarpeeksi. Tulee vähän sellainen "oletko hölmö kun et tajua syödä tarpeeksi?" -fiilis. Ja joo noin ei varmasti saisi ääneen sanoa, hyi minua, mutta ajatellaanhan noin lihavistakin, joten turha kai kaunistella.

[/quote]

Ei tuollaisia lihaksia pystytä kasvattamaan nälkää näkemällä, etenkään naiset. Kyllä lihaksen kasvatuksessa pitää olla selkeesti plussakaloreilla.

Vierailija
28/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Käsivarret ja olkapäät aikamoiset naiseksi.

Vierailija
29/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo ole minun unelmakroppa. Itse pidän naisellisemmasta vartalosta (olen nainen), jossa on hiukan pehmeyttä ja hyvin erottuva vyötärö. Niin me ihmiset ollaan vaan erilaisia, mutta ei kai ap oikeasti kuvitellutkaan, että tällä hänen linkittämällään naisella on kaikkien mielestä tavoittelemisen arvoinen vartalo?

Vierailija
30/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttää myös "kalutulta". Totta kai arvostan ja hattua nostan siitä, että on joutunut hirveän urakan tekemään, että kroppa näyttää tuolta. Mutta minun makuun tuo näyttää enemmän liian kuihdutetulta. Kuten joku mainitsikin, jos söisi enemmän niin saisi lihaksista paremman muotoiset eikä näyttäisi luurangolta. Tuo vatsa on aika pelottavan näköinen ja kasvoista kaikki rasva kadonnut. Tykkään siis sekä treenatusta että pyöreämmät vartalosta, minulle ei niin ole väliä. Kunhan on suht terveen näköinen. Mutta tässä ehkä menty jo toiseen ääripäähän? Tosin blogia silmäillessä tyyppi vaikuttaa mukavalta, eli sisäisesti kaunis nainen ainakin on. Ja itselle se on tärkeämpää mitä ulkoinen olemus.
N21

Vierailija
31/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tota ei voi syyttää ainakaan liian isoista lihaksista. Rasvaprosentti on pieni, joten se luo illuusion "isoista" lihaksista.. Itse pidän lihaksikkaammasta vartalosta missä rasvaprosentti ei ole noin alhainen.

Vierailija
32/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on varmasti terve, mutta kyllä minusta siitä puuttuu naisellisuus. Tietysti miten ihmiset tykkää, itse bloggaaja voi tykätä kropastaan, ja miksikäs ei jos on sen kovan työn tuloksena saavuttanut. Itse en pidä ylitreenatusta, mutta se ei tee minusta kateellista

Vierailija
33/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:35"]

Kroppa on varmasti terve, mutta kyllä minusta siitä puuttuu naisellisuus. Tietysti miten ihmiset tykkää, itse bloggaaja voi tykätä kropastaan, ja miksikäs ei jos on sen kovan työn tuloksena saavuttanut. Itse en pidä ylitreenatusta, mutta se ei tee minusta kateellista

[/quote]

Vaikka hän ei täytä sinun henkilökohtaisia kauneusihanteitasi, se ei tarkoita, etteikö hän olisi naisellinen. Sinä et määrittele naisellisellisuutta.

Vierailija
34/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:16"]

En pidä :d vyötärö on kadonnut olemattomiin ja vatsan alue muutenkin karmaisevan näköinen.

[/quote]

Vyötäröhän sillä on ihan langanohut ja kaunis! :)

ap
[/quote]
noups

Vierailija
35/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:38"]

[/quote]

Vaikka hän ei täytä sinun henkilökohtaisia kauneusihanteitasi, se ei tarkoita, etteikö hän olisi naisellinen. Sinä et määrittele naisellisellisuutta.

[/quote]Kuule kun kaikki kauneusihanteet eivät ole yksityisasioita.

Vierailija
36/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:27"]

[/quote]

[/quote]

Ei tuollaisia lihaksia pystytä kasvattamaan nälkää näkemällä, etenkään naiset. Kyllä lihaksen kasvatuksessa pitää olla selkeesti plussakaloreilla.

[/quote]

No tuskin tuo syö yli 2000 kaloria ja varmasti kuluttaa sitä enemmän. Mielestäni just tuollainen kroppa tulee kun treenaa paljon ja syö liian vähän, onhan näitä nähty. Veikkaisin että on melko väsynyt ja vähäenerginen muuten, tuossakin tekstissä kertoo nukkuvansa päiväunet treenien jälkeen, kuulostaisi että energiatasot aika matalalla. Ja tosiaan kun katsoo vaikka hänen reisiään, niin eihän niissä ole mitään. Tai olkapäitä. Kun ei noissa lihaksissa tosiaan ole mitään "kokoa", ne ovat vain ns. pinnalla, mutta ei niissä ole mitään muotoa.

Jos hän söisi enemmän niin varmaan joku tällainen kroppa hälle tulisi hyvinkin, lihaksissa on paljon enemmän muotoa:

http://api.ning.com/files/KtF-s5LKrmHmXUWyKiY4QMMh60cNXJ85CVGySPJVq88NaWPGWKqUwQej02xNTcGqa5JzfFhq6gxFvNh8SRKLkBYQq-TrTGty/LoriHarderFitnessModel3.jpg

Vierailija
37/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No tuskin tuo syö yli 2000 kaloria ja varmasti kuluttaa sitä enemmän. Mielestäni just tuollainen kroppa tulee kun treenaa paljon ja syö liian vähän, onhan näitä nähty. Veikkaisin että on melko väsynyt ja vähäenerginen muuten, tuossakin tekstissä kertoo nukkuvansa päiväunet treenien jälkeen, kuulostaisi että energiatasot aika matalalla. Ja tosiaan kun katsoo vaikka hänen reisiään, niin eihän niissä ole mitään. Tai olkapäitä. Kun ei noissa lihaksissa tosiaan ole mitään "kokoa", ne ovat vain ns. pinnalla, mutta ei niissä ole mitään muotoa.

Jos hän söisi enemmän niin varmaan joku tällainen kroppa hälle tulisi hyvinkin, lihaksissa on paljon enemmän muotoa:

http://api.ning.com/files/KtF-s5LKrmHmXUWyKiY4QMMh60cNXJ85CVGySPJVq88NaWPGWKqUwQej02xNTcGqa5JzfFhq6gxFvNh8SRKLkBYQq-TrTGty/LoriHarderFitnessModel3.jpg

[/quote]

Maybe it's maybeline... or maybe it's photoshop.

Vierailija
38/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana mieleen tullut ajatus oli, että hyi hele... Toisena mieleen tuli, että no onpas tyttönen saanut itsestään kaiken naisellisuuden poistettua, hiukset vielä lyhyiksi niin siinäpä olisi luinen poika. En vaihtaisi kroppaani hänen kanssaan.

Vierailija
39/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:38"]

[/quote]

[/quote]Kuule kun kaikki kauneusihanteet eivät ole yksityisasioita.

[/quote]

En ole sinulle ensiksi vastannut, mutta pakko sanoa samaa: ethän sinä voi sanoa kenestäkään, ettei hän ole naisellinen vain siksi että sä et tykkää.

Ei ole vain yhtö tapaa olla naisellinen, gosh!

Yritä iskostaa se pieneen, mutta varmasti naiselliseen, päähäsi.

Vierailija
40/43 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:48"]

Maybe it's maybeline... or maybe it's photoshop.

[/quote]

C'mooon :D Ei että hyvännäköistä treenattua (ei kuihdutettua) kroppaa ei voi saada ilman että se on photoshopattu? No kyllä voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi