Onko olemassa ääntä, jota pidät miellyttävänä?
Minä tykkään siitä, kun kuuluu "jumpsis" kun kissa hyppää lipaston päältä lattialle. Tulee vain sellainen "kaikki hyvin" -tunne.
Kommentit (12)
Tykkään naisten voihkaisuäänistä, kun näkevät vaikka jonkun kissanpennun kuvan. Olisi mukava kun joku ihastuisi minuun ja puhuisi minulle sängyssä semmoisella samanlaisella haavoittuvaisella voihkintaäänellä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:01"]
Tykkään naisten voihkaisuäänistä, kun näkevät vaikka jonkun kissanpennun kuvan. Olisi mukava kun joku ihastuisi minuun ja puhuisi minulle sängyssä semmoisella samanlaisella haavoittuvaisella voihkintaäänellä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]Tykkään myös siitä kovasta ropisevasta äänestä, kun nuori hamsteri juoksee juoksupyörässä elämänsä kunnossa. Se kuulostaa samanlaiselta taustahälyltä kuin sade ja on rauhoittavaa. Toki se voi olla myös hirveää kolinaa ja vinkunaa, jos pyörä ei ole kunnossa.
-Mies 29v + 1v-
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mene sinä sekopää muualle.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Hyi, pervo sika!
Tuulen, sateen ja laineiden äänin! <3 lisäksi koiran ihana tuhina
Nauru. Spontaani nauru, ei väliä onko kikatusta, hihitystä, hörötystä tms.
korkea viulun ääni, aaltojen liplatus ja erään huoltomiehen samettinen puheääni.
Tykkään myös teinityttöjen kitinä-äänestä, kun joku asia ei mene mielen mukaan ja alkaa sellainen valittaminen tyyliin "tuo on epistäää". Mistään aidosta epätoivosta tai itkusta en tietenkään tykkää, koska en ole vahingoniloinen.
Joskus tykkään myös nuorten miesten nauruäänestä porukassa, jos siitä tulee sellainen sosiaalinen samaistumisfiilis.
-Mies 29v + 1v-
Se kun koira aamulla tulee sängyn viereen ja nuuhkuttaa mun naamaa :)