Rehellisesti, haaveileeko jokainen mies tällaisesta blondista? (kuva!)
https://instagram.com/p/5r74bAGIfb/?taken-by=hoskelsa
Onko totta, että tällainen blondi on jokaisen miehen unelma vaikka muuta yrittäisivät uskotella?
Kommentit (109)
Onhan se, mitä sitä vähättelemään. Melkoisen geenilottoarvonnan on kyllä tuo tyttö voittanut! :)
Öh, tottakai? Mitä ihmeellistä siinä on? Toki voivat rakastua tavikseenkin.
No onse nätti likka mutta tykkään tummista piirteistä
Taitaa apn siilitukkaa kynsittää :'D
Enemmän kuin ulkonäkö, kiinnostaisi mitä päässä liikkuu. M36
Haaveilen mut sen pitää olla alle 165cm. Itse olen 167cm kääpiö. :D m25
Ei. Mistä moinen retardi ajatus edes syntyi päässäsi?
Miltei jokaiselle tuo varmasti kelpaisi, muttei se silti kaikkien ihannenainen ole varmastikaan. Ensinnäkin, oma ideaalinaiseni on tummahiuksinen.
On totta, ainakin heteromiesten osalta mut harvapa tässä ainoassa elämässä saa sitä mistä haaveilee.
Toisaalta esim. Di caprio ja derek jeter vaihtavat tuollaisiakin naisia kuin paitaa, varmaan ihan vaan siksi että voivat niin tehdä.
Minun mielestäni on kyllä tosi kaunis, mutta vähän liian laiha.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:45"]
Enemmän kuin ulkonäkö, kiinnostaisi mitä päässä liikkuu. M36
[/quote]
Tää on ihan kun mun miehen kirjoittama ;D
No kyllä. Harva mies kuitenkaan tuollaista blondia saa joten pitää kai sitten uskotella itselleen että tykkää enemmän "kurvikkaista" bruneteista. Heh...
Ohuet hiukset ja typerä toljottava katse.
Kyllä haaveilen. Että sori vaan av-mammat.
M26
Sanotaan nyt näin, että kun nainen on riittävän hyvännäköinen (kuten tuo ap:n esimerkki), niin kyllä se silloin miehelle kuin miehelle kelpaa vaikka vaimoksi. Toki varmasti moni mies (itseni mukaanlukien) pitää hieman eri näköistä (esim. tummat hiukset ja kulmikkaammat kasvot) vielä paremman näköisenä. Mutta tämähän on oikeastaan turhaa spekulaatiota koska 95 % miehistä ei koskaan koskekaan sellaiseen naiseen, jota voisi rehellisesti pitää tuota kauniimpana.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:50"]
No kyllä. Harva mies kuitenkaan tuollaista blondia saa joten pitää kai sitten uskotella itselleen että tykkää enemmän "kurvikkaista" bruneteista. Heh...
[/quote]
LOL, oletko itse tuo blondi?
Kyllä miehet uskaltaa kuvailla oman ihannenaisensa ihan kainostelematta. Siitä huolimatta, että tajuaa ettei sellaista voi saada ihan siitäkään syystä, että niitä on niin vähän.
Minä haavelein, ainakin nyt.
Ehkä seuraavan viiden minuutin ajan... hmmm, kyllä...
kyllä...