Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin puhelun miehelle johon olen ihastunut. Tänään tyttöystävä... ov

Vierailija
08.08.2015 |

Eilen olin ystävän syntymäpäiväjuhlissa ja illan aikana tuli otettua alkoholia. Kavereiden ja pienen humalan rohkaisemana tartuin puhelimeen ja soitin ihastukselleni. Ihan normaalisti jutteli puhelimessa kanssani, naureskeli ja vitsaili. Kertoi olevansa menossa nukkumaan sillä tänään oli työpäivä.

Tänään sitten puhelimeni soi, ihan vieras nainen soittaa ja kysyy mitä helvettiä soittelen hänen poikaystävälleen. Olin ensin että anteeksi, nyt taitaa olla tullut väärään numeroon tämä puhelu. No ei ollut, keskustelussa selvisi että mies on alkanut seurustelemaan kuukausi sitten. En todellakaan tiennyt ja miksi mies ei puhunut mitään eilen kun soitin! Tyttöystävä luulee varmaan edelleenkin että tarkoituksella yritän iskeä miestä. Mua hävettää tajuttoman paljon vaikka ei kai syy minun ole. Voi kun maa vajoaisi altani.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle mies.

Vierailija
22/23 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:06"]

Eikö siis varatulla ihmisellä voi tai saa olla ystäviä eikä kavereita? Eikö parisuhteessa oleva saa jutella puhelimessa muiden kuin puolisonsa kanssa?

[/quote]

Olen numerolla 14 kirjoittanut. Meidän tapauksessa kyse ei ollut ystävyydestä tai kaveruudesta, vaan meillä oli seksisuhde miehen kanssa. Mies myös käyttäytyi niinkuin haluaisi enemmänkin, itse ainakin halusin. Tässä oli kyse ihan suorasta pettämisestä, johon mies veti minut mukaan tietämättäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:40"]

Miksi käytit lyhennettä ov? Kuka kuvittelisi, ettei otsikkosi jatku mitenkään? Oletko joku palstalainen vm -99?

[/quote]

Otsikko oli ensin erilailla kirjoitettu, sitten muokkasin sitä ja unohdin poistaa ov. Kelpaako selitys?

ap

[/quote]

Ihmettelen vain, miksi se oli siellä alunperinkään? Mulle on sanottu, että se tarkoittaa "on viesti". Tarkoittaako se sitä todella? Eikö se ole aika obvious?

[/quote]

OV tarkoittaa on viesti. Etkö ole ikinä avannut ketjua missä otsikko on jotain tyyliin; Käytin tänään koiraa lenkillä ja... Avatessasi viestin siellä ei luekaan mitään. Ei yhtään mitään.

[/quote]

Mä olen luullut että se tarkoittaa odotan vastausta

[/quote]

Senkin luulis olevan aika selvää keskustelupalstalla.

t. Se alkuperäinen ov-kommentoija (joka ei lähettänyt viestiä 19)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän