Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin puhelun miehelle johon olen ihastunut. Tänään tyttöystävä... ov

Vierailija
08.08.2015 |

Eilen olin ystävän syntymäpäiväjuhlissa ja illan aikana tuli otettua alkoholia. Kavereiden ja pienen humalan rohkaisemana tartuin puhelimeen ja soitin ihastukselleni. Ihan normaalisti jutteli puhelimessa kanssani, naureskeli ja vitsaili. Kertoi olevansa menossa nukkumaan sillä tänään oli työpäivä.

Tänään sitten puhelimeni soi, ihan vieras nainen soittaa ja kysyy mitä helvettiä soittelen hänen poikaystävälleen. Olin ensin että anteeksi, nyt taitaa olla tullut väärään numeroon tämä puhelu. No ei ollut, keskustelussa selvisi että mies on alkanut seurustelemaan kuukausi sitten. En todellakaan tiennyt ja miksi mies ei puhunut mitään eilen kun soitin! Tyttöystävä luulee varmaan edelleenkin että tarkoituksella yritän iskeä miestä. Mua hävettää tajuttoman paljon vaikka ei kai syy minun ole. Voi kun maa vajoaisi altani.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit soittaa miehelle vielä uudelleen ja pahoitella, että otit yhteyttä. Sano, että tyttöystävä kielsi. Tietääpä sitten mieskin, millaisen natsin kanssa on suhteessa.

Vierailija
2/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et yrittänyt ihastustasi "iskeä", niin missä tarkoituksessa sitten soitit hänelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:36"]

Jos et yrittänyt ihastustasi "iskeä", niin missä tarkoituksessa sitten soitit hänelle?

[/quote]

Siis varattuna, ap tarkoittaa varmaankin.

Vierailija
4/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytit lyhennettä ov? Kuka kuvittelisi, ettei otsikkosi jatku mitenkään? Oletko joku palstalainen vm -99?

Vierailija
5/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tyttöystävä ovuloi!

Vierailija
6/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:41"]Tänään tyttöystävä ovuloi!
[/quote]

:D:D:D

Vierailija
7/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:40"]

Miksi käytit lyhennettä ov? Kuka kuvittelisi, ettei otsikkosi jatku mitenkään? Oletko joku palstalainen vm -99?

[/quote]

Otsikko oli ensin erilailla kirjoitettu, sitten muokkasin sitä ja unohdin poistaa ov. Kelpaako selitys?

ap

Vierailija
8/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:27"]

Voisit soittaa miehelle vielä uudelleen ja pahoitella, että otit yhteyttä. Sano, että tyttöystävä kielsi. Tietääpä sitten mieskin, millaisen natsin kanssa on suhteessa.

[/quote]

En varmasti soita enää kun tiedän seurustelusta.

ap

Vierailija
9/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarvi mitään hävetä. Ei se sun vikaa ole ettei mies kertonut.

Vierailija
10/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:50"]

[/quote]

Otsikko oli ensin erilailla kirjoitettu, sitten muokkasin sitä ja unohdin poistaa ov. Kelpaako selitys?

ap

[/quote]

Ihmettelen vain, miksi se oli siellä alunperinkään? Mulle on sanottu, että se tarkoittaa "on viesti". Tarkoittaako se sitä todella? Eikö se ole aika obvious?

Vierailija
11/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:57"]

[/quote]

ap

[/quote]

Ihmettelen vain, miksi se oli siellä alunperinkään? Mulle on sanottu, että se tarkoittaa "on viesti". Tarkoittaako se sitä todella? Eikö se ole aika obvious?

[/quote]

OV tarkoittaa on viesti. Etkö ole ikinä avannut ketjua missä otsikko on jotain tyyliin; Käytin tänään koiraa lenkillä ja... Avatessasi viestin siellä ei luekaan mitään. Ei yhtään mitään.

Vierailija
12/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:00"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

OV tarkoittaa on viesti. Etkö ole ikinä avannut ketjua missä otsikko on jotain tyyliin; Käytin tänään koiraa lenkillä ja... Avatessasi viestin siellä ei luekaan mitään. Ei yhtään mitään.

[/quote]

En sellaisia, missä odottaisi selkeästi olevan jatkoa.  Tai siis aina niissä on ollut.

Vierailija
13/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa. Paitsi silloin tyttöystävä, itseasiassa avovaimo, vastasi itse puhelimeen kun miehelle soitin. Olin aivan ällikällä lyöty enkä oikein osannut sanoa mitään. Sanoin vain että joo, sopii hyvin, kun avokki käski mua jättämään miehensä rauhaan. Pari päivää märehdin kurjaa kohtaloani, sitten lähetin miehelle tekstarin jossa luki näin: "Tosimies hoitaa likaiset työnsä itse, vain luuseri laittaa avovaimon asialle."

Tämän jälkeen poistin miehen puhelinnumeron puhelimeni muistista ja suttasin sen yli kalenterista. Facea sun muita ei kai oltu vielä keksittykään silloin. Mies alkoi n. 6kk tuon jälkeen soittelemaan kännissä mulle uudestaan. Lopetin puhelun aina heti, kun tajusin kuka siellä oli. Jestas että sieppaa kahta naista yhtäaikaa vedättävät miehet! Ja minä tunsin myös häpeää tuon jälkeen, vaikken ollut tehnyt mitään väärin. Jotenkin vain se, että kun oma moraali ei ikinä antaisi myöten varatun kanssa heilastelua, niin tosissaan iski kun huomasi tehneensä juuri niin, vaikkakin tietämättään.

Vierailija
14/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan moraali ei anna myöten varattujen kohdalla. Se on aivan ehdoton. Kieltämättä kirvelee kun vihdoin rohkaistuin soittamaan ja sitten mies ei voi sanoa että hei, hänellä on tyttöystävä...

Nyt kun asiaa mietin niin ehkä mun ois pitänyt tajuta että jotain on meneillään miehen elämässä. On mun exän kaveri josta johtuen en ole aiemmin tehnyt aloitetta vaikka kiinnostus oli kova. En siltikään vaikka olen ollut huomaavinani että mieskin on aiemmin vilkuillut minua sillä silmällä. Parin viikkoa sitten nähtiin ohimennen ja silloin mies vain käveli moikaten ohi, ei jäänyt juttusille niinkuin tavallisesti on jäänyt. Ajattelin että oli kiireinen tms. Kiireen syy taisi selvitä. :)

ap

Vierailija
15/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siis varatulla ihmisellä voi tai saa olla ystäviä eikä kavereita?
Eikö parisuhteessa oleva saa jutella puhelimessa muiden kuin puolisonsa kanssa?

Vierailija
16/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:06"]Eikö siis varatulla ihmisellä voi tai saa olla ystäviä eikä kavereita?
[/quote]
Et oo tosissas!Sun kommenttis ei sovi nyt tähän juttuun.

Vierailija
17/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mä olen mun eksän kanssa tekemisissä välillä, on toiminut ´ns aina, mutta tää uusin nainen on alkuun ymmärtänyt, mutta nykyään tosi kireänä. En tajua. Me on erottu 20v sitten kuitenkin.

Vierailija
18/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:06"]Eikö siis varatulla ihmisellä voi tai saa olla ystäviä eikä kavereita?
[/quote]
Et oo tosissas!Sun kommenttis ei sovi nyt tähän juttuun.
[/quote]niin kun en lähtenyt tuohon ov-keskusteluun?

Vierailija
19/23 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:00"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä olen luullut että se tarkoittaa odotan vastausta

Vierailija
20/23 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:06"]

Eikö siis varatulla ihmisellä voi tai saa olla ystäviä eikä kavereita? Eikö parisuhteessa oleva saa jutella puhelimessa muiden kuin puolisonsa kanssa?

[/quote]

Varatulla saa olla kavereita ja ystäviä. Mutta en minä miehelle ystävyys mielessä soittanut. Mies ei ole niin tyhmä etteikö tajunnut missä mielessä soitin. Olisin odottanut että olisi tehnyt selväksi ettei kannata jatkossa soitella. En kuvittele että mies yrittäisi minua vikitellä jatkossa, ehkä hämmentyi eikä saanut sanottua. Mutta kohteliasti olisi ollut kaikkia osapuolia kohtaan kertoa tyttöystävästä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan