Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksitäänkö yhdessä mikä minussa vikana?

Vierailija
08.08.2015 |

Ulkonäköäni kehutaan missä liikunkin. Olen pienestä pitäen saanut kuulla olevani kaunis. Nyt voisi ajatella, että olen ylpeä ja itserakas. Sellaista en ole muilta kuullut, enkä mielestäni todellakaan ole. Kuitenkin, vientiä minulla on, mutta miehet "pakenevat" aika nopeasti. Esim. tänä kesänä numeroani on pyydetty monta kertaa, annoin sen neljälle. Pidin heistä. Kaksi ei ottanut ollenkaan yhteyttä ja kahden kanssa viestiteltiin hieman ja he hiljenivät kun oli heidän "vuoronsa" vastata. Viimeisimmän poikaystävän sain siten, etten antanut periksi. Soittelin, tekstailin, välillä tuntui, että ällötin häntä. Yhdessä vaiheessa ei halunnut edes seksiä kanssani. Sain hänet lopulta suostuteltua suhteeseen. Suhteessa hän kyllä halusi rakastella kanssani jatkuvasti. Jätin hänet ja hän haluaisi minut takaisin vieläkin. Aikansa kuitenkin kesti, että sain hänet rakastumaan itseeni. Mutta hän on ollut ainut mies ketä olen "jahdannut". Moni ihmetteli suhdettamme, koska olin kuulemma paljon paremman näköinen kuin hän. Mutta minussa siis on jotain oltava pahasti vialla, se voi olla luonteessa, käytöksessäni, hajussani, tekemisissäni, sanomisissani yms. Itse en siis osaa näin äkkiseltään sanoa, mutta haluaisin tietää. Niin ja voi olla myös monta eri asiaa ja myös ulkonäössäni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään. Miehissä on. 

Vierailija
2/2 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:53"]

Tuskin mitään. Miehissä on.