Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teini halusi, että puristan 3 isoa mustapäätä pois nenästään

Vierailija
08.08.2015 |

Ei ne ihan lähdekkään samallabtavalla kuin omasta nenästä, isot kolot joissa mustapäät on, mutta mitään ei tullut käsin eikä raudalla. Miten ne saa pois?
Yläaste alkaa pian eikä haluais mennä sinne heti hirveet finnit nenässä, yksi noista jo muuttumassa finniksi. Varmaan puristelun takia pojalla on huomenna sit 3 finniä nenässä :/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa olla rauhassa. Pesee kasvot ja laittaa yöksi vaikkapa vetyperoksidia. Paras lääke on olla puristelematta! Ja sitä paitsi kaikilla yläastelaisilla on mustapäitä, paitsi niillä herran enkeleillä joilla on aina kaikki tiptop ja hyvät geenit.

Vierailija
2/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kosmetogille ihonpuhdistukseen ainakin kerran. Ammattilainen osaa auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastahna mustapään tai finnin päälle yön ajaksi. Kuivattaa finnin. Äiti opetti tän kikan kun itse olin teini..

Vierailija
4/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:53"]

Hammastahna mustapään tai finnin päälle yön ajaksi. Kuivattaa finnin. Äiti opetti tän kikan kun itse olin teini..

[/quote]

Ja tämä toimii mustapäihinkin?

Vierailija
5/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:42"]

Ei ne ihan lähdekkään samallabtavalla kuin omasta nenästä, isot kolot joissa mustapäät on, mutta mitään ei tullut käsin eikä raudalla. Miten ne saa pois? Yläaste alkaa pian eikä haluais mennä sinne heti hirveet finnit nenässä, yksi noista jo muuttumassa finniksi. Varmaan puristelun takia pojalla on huomenna sit 3 finniä nenässä :/

[/quote]

Ihonkuorinta ensin, sitten saunaan niin kauaksi aikaa että ihohuokoset avautuu ja sen jälkeen varovasti puristaa mustapää ulos.

Vierailija
6/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin kyllä kosmetologikäyntiä. Jos on muutama iso mustapää, löytyy sieltä kasvoista varmasti muitakin tulevia isoja. Omalla 13-vuotiaallani on selvästi hankala iho. Ajattelen, että pari käyntiä vuodessa säästää pahemmilta iho-ongelmilta. Tai jos ei säästä, niin helpottaa ainakin.

Vierailija
7/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 18:53"]

[/quote]

Auttaa ehkä kuivattamaan yksittäisiä finnejä, mutta pitemmän päälle varmaan tukkii ihohuokosia.

Vierailija
8/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin iho näyttää vielä ainakin todella siistiltä, ikää jo 14v joten varmasti olisi alkanut jo tulemaan enemmän jos olisi tullakseen.

Jos enemmän alkaa tulemaan, niin täytyy ehdottomasti biedä kosmetologille ettei tule ongelmaa, finninaama ei oo mukava olla ;/
Ap

Vierailija
9/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepuuöljyä niihin finneihin, häipyy yön aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä