Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitko tänään mieheltäsi kukkia?

Vierailija
08.03.2022 |

Tämän vuoden naistenpäivänä näyttäisi, että kaikkien miehet osoittavat naisilleen kukkasin, kuinka paljon nämä heille merkitsevät. Melkein kaikki facebook-kaverit saaneet mieheltään kukkia
Lahjapäivityksiä yhtä paljon kuin joulun aikaa.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka moni mies saa kukkia miestenpäivänä?

Kuinka moni mies haluaa ja ilahtuu kukista?

Eikö ne halua enemmän pihviä ja suikkarin.

Vierailija
22/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinpa saanut... jotain muuta kuin kukkia, vaikka kul... ta kellon. Mutta helpompi vaimo tyydyttää markettipuskalla kuin kunnon kul.... takellolla.. kun ei enään sek siä ole. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä. Äidiltä sain ruusukimpun.

Vierailija
24/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies enkä minäkään tajuttu, että olis ollut naistenpäivä. Etänä, ei kukaan kertonut. Nyt vaata huomasin, että olis ollut googlen etusivulla... En saanut tänään kukkia, mutta sain elvytettyä yhden aiemmin mieheltä saamani tehohoidossa olleen vehkan, missä on sydämenmalliset lehdet. Lisäksi mies maksoi mm. kahvit ja sain chupa hups tikkarin samalla kun osti lapsille.

Vierailija
25/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sinkku. Sain Lifesta ruusun!

Vierailija
26/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut. Sanoin jo aamulla, että tänään on sitten naistenpäivä niin sanoi okei. Illalla istui koneella ja yhtäkkiä huudahti, että onko tänään naistenpäivä ja että olisiko hänen pitänyt mulle jotain ostaa.

Ei haittaa koska ei olla kumpikaan lahjatyyppiä. Kyllä se mulle silloin tällöin tuo jotain kivaa kaupasta ihan ilman mitään päiviä.

Vierailija
27/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka moni mies saa kukkia miestenpäivänä?

Kuinka moni mies haluaa ja ilahtuu kukista?

Eikö ne halua enemmän pihviä ja suikkarin.

Minä ainakin ilahtuisin. Haluaisin kuivattaa ne, jos se ei olisi mitään rakettitiedettä, niin olisi kiva, että ne kukat säilyisi. Mutta joo, eihän miehet halua naisten mielestä muuta kuin pihviä ja suikkaria... -.-

Vierailija
28/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähty tänään mutta laittoi viestin. Saan kuulemma pihviä ja suu-s:ä kun nähdään :)

Vierailija
29/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain, mies muistaa aina jotenkin pienesti, tänään sain kukkakimpun ja mulle sekö tyttärelleen oli hakenut sydänleivokset ja keitti kahvit.

Mies itse ei ole niin kukkasetkin perää mutta tykkää mokkaploista niin yleensä leivotaan sitten niitä esim. Miehen nimipäiväänsä tms.

Ihan kivoja arjen pikkujuttuja:)

Vierailija
30/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta toivottavasti saan siltä jotain muuta 🙈

Vierailija
31/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsin tuomasta. En halua kukkia, kun kyseessä on международный женский день ja Ukrainassa raiskataan naisia.

Jokin sosialistien liittohan päivän on alunperin keksinyt. Myöhemmin sitten YK tuli mukaan.

Vierailija
32/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä, mutta vaimo toi kukkia ja sai suklaata. No töissä mieskollegat olivat ostaneet yhdessä tulppaanipuskan taukotilaan.

Vierailija
33/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kukkia, ruokakaupasta mutta kuitenkin :) Minua se ilahduttaa. Miehelle minä keitän joka aamu kahvin. Hänelle se tuo iloa.

Vierailija
34/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ja sain myös lahjan.

Vierailija
35/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus. Onko tämä päivä edelleen suomiakoille joku prinsessapäivä? Eikö tämän päivän alkuperäinen tarkoitus ollut olla päivä jolloin ajatellaan niitä naisia jotka joutuvat elämään kurjuudessa ja orjuudessa?

Kyllä se näyttää olevan. Ja alapeukutetaan, kun kyseenalaistetaan heidän hemmotteluvaatimuksiaan. Loppujenlopuksi aika surullista miten yltäkylläisyydessä elävät vaativat vain lisää ja lisää ylellisyyksiä. Me länsimaalaiset hyväosaiset voimme toki iloita siitä, että olemme vapaita, koulutettuja, äänioikeutettuja, silpomattomia ja meitä ei naiteta pikkulapsina kenellekään. Kaikilla ei ole asiat näin hyvin, vieläkään.

Vierailija
36/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Enkä nyt kukista oikein välitäkään.

Mutta olishan se ollut kiva, jos olisi edes sanonut 'hyvää naistenpäivää'.

Vierailija
37/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt viime vuosina kukat ostamatta ennen niin ahkeralta kukkien ostajalta.

Vierailija
38/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä, joten kukat ostan itse. Ex-mies ei ikinä muistanut mitenkään, pelkästään valitteli kuinka vaikea minulle on ostaa lahjoja (juu, ei ole).

Moni tyttökaveri laittoi viestejä WhatsAppissa, ja työpaikalla toivotettiin hyvää Naistenpäivää 🌷

Vierailija
39/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivottanut hyvää miestenpäivää viime vuonna, joten ei kuulemma tarvinnut minuakaan muistaa naisten päivästä. Ensin olin hämmentynyt, mutta onhan tuokin totta.

Panostaa toki syntymäpäivään ja ystävänpäivään.

Vierailija
40/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä vastausten yhteydessä kuinka pitkään oltu yhdessä.