Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitko tänään mieheltäsi kukkia?

Vierailija
08.03.2022 |

Tämän vuoden naistenpäivänä näyttäisi, että kaikkien miehet osoittavat naisilleen kukkasin, kuinka paljon nämä heille merkitsevät. Melkein kaikki facebook-kaverit saaneet mieheltään kukkia
Lahjapäivityksiä yhtä paljon kuin joulun aikaa.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut. Unohti viime synttärinkin 

Vierailija
2/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta naapurissa asuva nuorehko mies toivotti iloisesti hyvää naistenpäivää tällaiselle keski-ikäiselle tädille. Lämmitti kovasti mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies ei edes lähettänyt viestiä tänään, joten päätin että tämä on nyt nähty.

Bye bye baby vaan.

Vierailija
4/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuk-kia

Vierailija
5/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kukkien sijasta kullia.👵

Vierailija
6/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 😊 Ja hän tarjosi minulle ja vanhimmalle tyttärellemme lounaan ravintolassa ja kahvit kahvilassa

Vierailija
7/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain. Ja töissä miehet toivotteli naistenpäivää myös 😊

Vierailija
8/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin mieheni alkuvuonna kun käyttäytyi niin itsekkäästi ja alistavasti. Joten ei tullut kukkia, mutta ihana vapauden ja helpotuksen tunne on nyt ollut seuranani :)

Ja eihän niitä kukkia ja lahjoja tullut suhteessakaan ikinä. Siis ei myöskään muistamista jouluna, ei synttärinä, ei tietenkään naistenpäivänäkään.

Mutta hänen kohdallaan tuo kaikki kertoi isommista ongelmista persoonassa. Joten tästä voin mennä vain ylöspäin :) Ihana naistenpäivä ollut. Onnellisena :)

Älkää kukaan, yksikään nainen antako miehenne polkea teidän arvoanne, tunteitanne ja tarpeitanne maahan! Ne lyhyet hyvät hetket eivät riitä.

Tässä ei ole nyt kyse lahjoista vaan koko asenteesta, jossa mies on kuin kuningas ja nainen orja. Sellaiselta mieheltä jotkin teennäiset muistamiset olisivat oikeastaan vielä pahempi juttu kuin vaille jääminen.

Tästäkin voi siinä somehehkutuksessa olla kyse. 360+ paskaa päivää ja muutama kiva, jolloin mies huomioi naisensa muunakin kuin kodinkoneena ja patjana.

Tasa-arvossa on hurjasti meilläkin tehtävää. Miehet ovat niin itsekkäitä, näin keski-ikäisenä ja monen itsekkään perusmiehen kokemuksella.

Vierailija
9/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain puhelussa onnittelut, emme nähneet tänään. Ilahduin pienestä eleestä <3 ex ei ikinä onnitellut mistään, tuli vähän yllärinä, että nykyinen huomioi tämmöiset päivät

Vierailija
10/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut hänelle, etten halua viettää mitenkään naisten päivää . On ihan turha . Meillä on joka päivä naistenpäivä, mies on mestari huomioimaan. Joten yhden päivän esiinnostaminen on älyttömyys. Kukkia ja lahjoja saattaa tulla ihan tavallisena tiistaina.

Vierailija
11/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka moni mies saa kukkia miestenpäivänä?

Vierailija
12/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lähti kauppaan ja elokuviin ja harvinaista kyllä, kysyi tarvitsenko kaupasta mitä (koska olen sairaana). Totesi toki heti että kukkia en sitten ainakaan tule saamaan. 

Vierailija
13/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus. Onko tämä päivä edelleen suomiakoille joku prinsessapäivä? Eikö tämän päivän alkuperäinen tarkoitus ollut olla päivä jolloin ajatellaan niitä naisia jotka joutuvat elämään kurjuudessa ja orjuudessa?

Vierailija
14/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku. Sanin K-marketista ruusun.

Vierailija
15/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma sain. Suklaata sain myös. Olipas yllätys.

Vierailija
16/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 😊 Ja hän tarjosi minulle ja vanhimmalle tyttärellemme lounaan ravintolassa ja kahvit kahvilassa

No eppäilemättä beta mies joka tyttölapsia työstää, osteloo myös kukkasii.

Vierailija
17/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kukkia. En niistä kyllä välitäkään. Mieskään ei ole kukkien perään, joten minäkään en osta hänelle kukkia. Ollaan näköjään ihan kukattomia kymmenettä vuotta.

Vierailija
18/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus. Onko tämä päivä edelleen suomiakoille joku prinsessapäivä? Eikö tämän päivän alkuperäinen tarkoitus ollut olla päivä jolloin ajatellaan niitä naisia jotka joutuvat elämään kurjuudessa ja orjuudessa?

ei

Vierailija
19/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä joten ei tullut kukkiakaan. Mitään onnittelujakaan ei tullut keltään.

Vierailija
20/70 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mies toi kukkia. Olin todella yllättynyt, että muisti (varmaan lukenut netistä naistenpäivästä ja käynyt sitten ostamassa kukkia kun olin töissä).