Olen 40 vuotta nukkunut, joka yö 2h ja olen terve, kuin pukki
Kommentit (9)
Noin on moni väittänyt mutta kuitenkin kun asiaa on tutkittu niin on todettu että nukahtelevat vähän väliä pieniksi ajoiksi. Saattavat toisinaan nukkua pitempäänkin itse edes tajuamatta että nukkuivat. Eli kyse on jostain mielisairaudesta joka saa ihmisen kuvittelemaan ettei muka nuku vaikka nukkuu lähes jatkuvasti.
Olen. ukkinut pitkään 4h yössä, koska elimistö tottuu ja olen +30kg ja aivan puhki.
Itse nukun päiväunia yleensä tuon verran eikä sekään tunnu riittävän. Mikähän on pielessä..
Mieheni on usein siinä käsityksessä ettei ole nukkunut, vaikka ulkopuoliselle on selvää että nukkuu. Ehkä siinä ei kirjanpito pysy ajan tasalla syystä tai toisesta.
Rakastatko nukkumista? Koska ihminen yleensä tekee sitä asiaa mitä rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen. ukkinut pitkään 4h yössä, koska elimistö tottuu ja olen +30kg ja aivan puhki.
Ai minä nukun itse vähän ja olen tottunut vähään ja pärjään hyvin. Onko ukkisi siis aina nukkunut vain 4h?
Ap.
Ap on yötöissä ja nukkuu päivisin, mitä nyt torkut työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai minä nukun itse vähän ja olen tottunut vähään ja pärjään hyvin. Onko ukkisi siis aina nukkunut vain 4h?
Ap.
Yläpeukuttiko sinun ukkisi omia viestejään kuten sinä teet?
Höpö höpö. Ihminen kuolisi noin vähällä unella.