Kuinka myöhään illalla käytte suihkussa?
Kommentit (21)
20 ja 02 välillä jossain vaiheessa.
Saunon ja käyn suihkussa ihan silloin kun itse haluan. Omakotitalon hyviä puolia.
Puoli kymmenen ja yhdentoista välillä joka ilta. Joskus lipsahtaa vähän myöhempään.
Vierailija kirjoitti:
Saunon ja käyn suihkussa ihan silloin kun itse haluan. Omakotitalon hyviä puolia.
Kuivaako sulla omakotitalo hiukset nopeasti?
Kun olen työpaikkakunnalla ( ja asun vuokra-asunnossa kerrostalossa) noin 23.00 asti
Kotona omakotitalossamme mihin aikaan vain.
Ennen klo 21 mielellään vaikka klo 17 ja yöppäri päälle.
en käy jos kello on yli 22 se on raja, aamusuihkussa en tykkää käydäkkää.
Riippuu sitä monelta ehdin. Pyrin käymään ennen klo 22 (hiljaisuus alkaa silloin) mutta aina tämä ei onnistu.
Siis eikö kerrostalossa muka saa käydä suihkussa tai saunassa koska haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kuivu, mutta en ole ikinä välittänyt siitä .En edes lapsena, kun peppuun asti ulottunut letti jäätyi,kun tulimme uimahallista.
Enkä ikinä vilustu tai muutenkaan sairasta.
7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kirjoitti mitään tukanpesusta?
Itse kyllä menen vaikka tukka märkänä nukkumaan, ja suihkussa käyn kun huvittaa. Usein illalla ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Saa. Suihkussa saa käydä mihin kellonaikaan tahansa. Joku saattaa siitä nähdä vaivaa, mutta säännöt sallivat sen, että suihkussa voi käydä koska vain.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa käydä 😂
Siinä 17-18 aikoihin liikunnan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kerrostalossakin mahdollisuus saunoa ja käydä suihkussa silloin kuin itse haluan. Sauna lämpenee muutamassa minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meillä saa. Talo on tosi rauhallinen, joten ihmiset eivät ärsyynny tällaisista äänistä . Varmaan jos olisi levotonta niin joku suihku tai saunakin voisi alkaa kismittää joitain asukkaita
Käyn aamuisin. Haluan olla koko päivän suihkuraikas. En voisi kuvitella pukevani vaatteita päälle käymättä suihkussa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Käyn aamuisin. Haluan olla koko päivän suihkuraikas. En voisi kuvitella pukevani vaatteita päälle käymättä suihkussa ensin.
En mäkään, mutta en myöskään vois mennä sänkyyn käymättä suihkussa ensin. Joten käyn suihkussa niin aamulla, illalla, kuin töistä tullessa.
23.50