Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin raskaus alkoi näkyä rinnoissa/nänneissä?

Vierailija
08.08.2015 |

Itselläni on nyt raskausviikko 9 meneillään ja oikeastaan mitään suurempaa raskausoiretta en ole vielä saanut riesaksi. Iltaisin maha vähän turpoaa, siis oikeasti ilmaa vaan ja sitten väsyttää enemmän et pakko mennä nukkuun jo kahdeksan jälkeen illalla, että jaksaa aamulla nousta seitsämän aikoihin. Pahoinvointiakaan en ole vielä onneksi kokenut, mutta voi olla että se että olen jo luonnostaankin aikamoinen napostelija on edesauttanut.

Mietin vaan, että koskakohan se raskaus alkaisi näkymään rinnoissa? Ei ole ollut minkäänlaista herkkyyttä rinnoissa tai itse nänneissä vielä, siis rinnat näyttävät ja tuntuvat ihan samanlaisilta kuin ennen raskauttakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuo ole yksilöllistä. Mulla eka oire oli rintojen arkuus ja turvotus.

Vierailija
2/5 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni tuli rintojen arkuus muistaakseni rv 5 lopussa ja nännit tummeni. Rintojen aristus kyllä loppui rv 12 mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, miehen mukaan rinnat turpos jo rv 9, itse en oikein suostunut uskomaan. Puolenvälin tienoilla alkoi tummua nännit (samoihin aikoihin kun linea negra ilmestyi. Senkin huomasi mies ekana), samoihin aikoihin rintoihin alkoi ilmaantua raskausarpia. Toistaiseksi ei vielä muualle ole tullut (kop, kop)

Vierailija
4/5 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ensimmäinen oire rinnoissa oli kolmannella kuulla se että niistä tuli maitoa saunassa.

Vierailija
5/5 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun ekat menkat jääneet tulematta. Paisuivat mieletöntä tahtia.