Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se nyt kumma kun oikotie.fi

Vierailija
08.08.2015 |

muutettiin täysin paskaksi sekä täys-, että mobiiliversiona. Paljonkohan meni rahaa uudistukseen ja siihen, että saatiin käytyäjät muualle. Mietin vaan. Aina välillä käynyt kurkkaamassa, josko ois saatu versio korjattua, mutta ei. Vanha oli todella hyvä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samaa mieltä. Ei toimi sujuvasti tabletilla. Vanha versio oli tosi hyvä.

Vierailija
2/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntojen haku tosiaan on ihan toivotonta, kun haku jumiutuu ja hakulomakkeeseen tulee jotain ihmetekstejä. Kuinkahan paljon uutta versiota testattiin ennen käyttöönottoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi käyttää enää

Vierailija
4/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait toimi kaikilla selainversioilla

Vierailija
5/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin etsiä esittelyssä olevia kohteita-ei onnistunut. Entinen oli minustakin tosi hyvä.

Vierailija
6/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa selailla tosiaan kun jumii kokoajan..

Vierailija
7/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn myös aina silloin tällöin siellä, mutta lähden melkein heti pois, kun en kestä niin toimimattomia sivuja.

Vierailija
8/10 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina heittää ulos, aloitusnäyttöön saakka. Todella rasittavaa. Etuovella kun ei ole kaikkia samoja asuntoja..

Vierailija
9/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku URLia tai jotain muuta oikotietä miten pääsee vanhaan versioon? Aiemmin olen laittanut kirjanmerkkeihin osoitteen jolla sai kaikki kuvat auki samaan ikkunaan ja pystyi vain skrollaamaan alaspäin, tätä olen käyttänyt jo jonkin aikaa kun "parannuksia" alettiin tehdä ja kaikkia kuvia ei saanut kätevään skorllausmuotoon. Nyt sekään ei näytä enää toimivan (http://asunnot.oikotie.fi/card/all-media?card_id=9669855  / nro pitää olla kohteen nro).

Haluaisin kovasti sen vanhan version käyttöön kun tuo uusi on niin kaamea. Tosin ehkä kohta kaikki asuntoilmoittajat katoavat oikotieltä ja ei sinnekään tarvitse enää mennä.

Vierailija
10/10 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin katsella asuntoja Oikotiessä pari päivää sitten ja ihmettelin, kun siitä ei tullut yhtään mitään. Luulimme että vikaa oli selaimessa, mutta se onkin siis itse Oikotiessä.