Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä yli yksipuolisesta rakkaudesta naiseen

Vierailija
08.08.2015 |

ja siitä tuskasta jota koen kun ajattelen, että se toinen mies pitää häntä hyvänä ja he nauttivat toisistaan ja toistensa kehoista. Tulen hulluksi kun vaan ajattelenkin sitä. Itken itseni uneen kun kaipaan sitä naista niin, mutta en häntä tule koskaan saamaan rakkakseni, en platonista ystävyyttä enempää. Elämä on epäreilua. Tahtoisin tästä tunteesta eroon jotta voisin ajtkaa eteenpäin. Ei auta aika, ei välimatka, aina kun hänet näen niin kolahtaa entistä rajummin uudelleen rakkauteni häneen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää pitkä tauko näkemisessä, se auttaa.

Vierailija
22/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:17"]

Miksi olet niin mustasukkainen? Rakastan pitkäaikaista kaveriani (mies), mutten kyllä mitään mustasukkaisuutta tunne hänen ja hänen vaimonsa seksielämästä. Kiva, jos joku pitää niin hyvää miestä hyvänä, kun minä en saa <3

[/quote]

Varmaan harvinaista tuollainen epäitsekäs kaukaa rakastaminen. Harva on onnellinen puhtaasti toisen onnesta, kun itse ei saa olla se ainoa rakkautensa kohteelle.

[/quote]

Kun sulle tulee ikää lisää, niin mustasukkaisuus alkaa hälvetä. Minä saan nauttia miehestä kaverina, eikä hänen puolisonsa ole multa pois. Nuorena olin itsekin ehdottomampi. Mies kyllä näkee mitä tunnen, ei se häntä pelota.

[/quote]

Hmm... Joo, et tiedä minun ikääni. Enkä sanonut että itse olisin kovin mustasukkainen. Itseasiassa kun rakastuin ensimmäisen kerran ja rakkauteni kohde löysi tyttöystävän en ollut lainkaan mustasukkainen sillä näin miten onnellinen hän oli. Ylipääseminen kesti aikansa mutta sitä helpotti tieto siitä että rakkaani oli onnellinen. Kommentissani totesin vain että harvemmin kuulee tätä vähemmän mustasukkaista versiota yksipuolisesta rakkaudesta. Yleensä siihen liittyy paljon surua ja tuskaa sen oman sydämen vuoksi, ja ymmärrän myös sen puolen hyvin. Ymmärrän myös että nämä asiat eivät ole välttämättä ikäsidonnaisia, vaan monesti ihan luonnekysymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:17"]

Miksi olet niin mustasukkainen? Rakastan pitkäaikaista kaveriani (mies), mutten kyllä mitään mustasukkaisuutta tunne hänen ja hänen vaimonsa seksielämästä. Kiva, jos joku pitää niin hyvää miestä hyvänä, kun minä en saa <3

[/quote]

Varmaan harvinaista tuollainen epäitsekäs kaukaa rakastaminen. Harva on onnellinen puhtaasti toisen onnesta, kun itse ei saa olla se ainoa rakkautensa kohteelle.

[/quote]

Kun sulle tulee ikää lisää, niin mustasukkaisuus alkaa hälvetä. Minä saan nauttia miehestä kaverina, eikä hänen puolisonsa ole multa pois. Nuorena olin itsekin ehdottomampi. Mies kyllä näkee mitä tunnen, ei se häntä pelota.

[/quote]

Tuollainen "ymmärrät sitten kun olet vanhempi" -höpötys on anonyymillä keskustelupalstalla ihan naurettavaa, varsinkin jos pohjana on yksi melko neutraali kommentti, just sayin...

-ohis

Vierailija
24/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan auta että näette usein... Koita pitää taukoa tapaamisessa vaikka se onkin vaikeaa.

Vierailija
25/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:18"]

Kuinka hyvin tunnette? Jos ette tunne toisianne kovin syvästi vielä niin voit ehkä kuvitella hänelle jonkin luonnevian, jos se vaikka auttaisi ylipääsemisessä?

[/quote] Tunnetaan tosi hyvin ja tiedät hänen monet ikävimmätkin vikansa, mutta mun silmissä hän on aina ollut täydellinen niistä huolimatta. Nähdään tosi usein. En kestäisi jos en näkisi häntä niin usein, mieluummin en sitten ollenkaan. t. aloittaja

[/quote]

Mä olen ottanut etäisyyttä ihastukseeni, mieheen. Ennen nähtiin melkein viikottain. Ei auta. Tuska ja levoton olo toki unohtuu välillä, mutta nyt on vaan niitä aallonpohjia, ei lainkaan niitä pieniä onnenhetkiä: hymyjä, katseita, yhteen sopivia lauseita, yhteisiä vitsejä, tuttua rauhallista ääntä...Oletko ihan varma että nainen on oikeasti varattu? Oletko itse vapaa? Minä en mennyt ehdottelemaan ihastukselleni mitään treffejä tai muuta, kun tiesin että hän on naimisissa ja 3 lapsen isä. Ystäviä ollaan oltu. Mutta ei mikään silti poista sitä tosiasiaa, että miehen seurassa oli hemmetin hyvä olla. 

Vierailija
26/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti että hän imee toisen kyrpää, toisen miehen kieli on hänen persereiässä ja spermat kasvoilla

Vierailija
27/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 03:13"]

Miten niin yksipuolista? Olen koko ajan ajatellut, että tämä on molemminpuolista ja luulin, että niin sinustakin. Anteeksi, mutta en voi kaikkia mahdollisia syviä tuntemuksia kertoa tällaisella yleisellä keskustelupalstalla. Se on vaan liian henk.kohtaista tänne, en tykkää yhtään ajatuksesta. Haluaisin kyllä nähdä sinut joku päivä, jos se tuntuisi sinustakin hyvälle. 

[/quote]

Mitä puistosieniä olet syönyt, kun täysin epäilyksettä tulet vastaamaan tuolle aloittajalle aivan kuin olisit hänen kohteensa?

[/quote]

En minkäälaisia. :) Olen seurannut palstaa jo jonkin aikaa ja tiedän että yksi toinenkin kirjoittelee täällä. Ei ole vaikea tunnistaa. :) 

[/quote]

Täytyy sittenkin myöntää, että saatoin kuvitella omiani.. Sori ap :) 

Vierailija
28/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, tuli kyllä näitä lukiessa suru niiden puolesta jotka ovat epätoivoisesti ja yksipuolisesti rakastuneet... :( Voimia kaikille!

Vierailija
29/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"]

Miten niin yksipuolista? Olen koko ajan ajatellut, että tämä on molemminpuolista ja luulin, että niin sinustakin. Anteeksi, mutta en voi kaikkia mahdollisia syviä tuntemuksia kertoa tällaisella yleisellä keskustelupalstalla. Se on vaan liian henk.kohtaista tänne, en tykkää yhtään ajatuksesta. Haluaisin kyllä nähdä sinut joku päivä, jos se tuntuisi sinustakin hyvälle. 

[/quote]

Mitä puistosieniä olet syönyt, kun täysin epäilyksettä tulet vastaamaan tuolle aloittajalle aivan kuin olisit hänen kohteensa?

[/quote]

En minkäälaisia. :) Olen seurannut palstaa jo jonkin aikaa ja tiedän että yksi toinenkin kirjoittelee täällä. Ei ole vaikea tunnistaa. :) 

[/quote]

[/quote]

Sellaista se on :) Kai jokainen ihastunut toivoo tällaisten aloitusten olevan itsestään, ja helposti voi näistä löytää omaan tilanteeseen sopivia piirteitä.

Vierailija
30/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sellaista se on :) Kai jokainen ihastunut toivoo tällaisten aloitusten olevan itsestään, ja helposti voi näistä löytää omaan tilanteeseen sopivia piirteitä.

[/quote]

Niin kai se on. Pitää olla jatkossa vähän tarkempi tällaisten aloitusten suhteen, eikä heti mennä kirjoittelemaan mitä mieleen tulee. :) 

Vierailija
31/33 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olette viimeksi nähneet? Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
32/33 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:18"]

Kuinka hyvin tunnette? Jos ette tunne toisianne kovin syvästi vielä niin voit ehkä kuvitella hänelle jonkin luonnevian, jos se vaikka auttaisi ylipääsemisessä?

[/quote] Tunnetaan tosi hyvin ja tiedät hänen monet ikävimmätkin vikansa, mutta mun silmissä hän on aina ollut täydellinen niistä huolimatta. Nähdään tosi usein. En kestäisi jos en näkisi häntä niin usein, mieluummin en sitten ollenkaan. t. aloittaja

[/quote]

etköhän säkin ole jo sen verran kauan surffannut netin keskustelupalstoilla, että osaat käyttää lyhennettä ap...

Vierailija
33/33 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa. Tiedän,paska ja inhottava sanonta mutta niiiiin totta. Itselläni auttoi→mutta kauan meni. Enään ei oo tunteita (ainakaa paljon) häntä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme