Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan parantunut salaliittoteorioista?

08.03.2022 |

Onko kukaan ennen salaliittoteorioihin uskonut tullut järkiinsä ja myöntänyt että oli väärässä? Tunnetteko tällaisia?

Kommentit (10)

1/10 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onko itsellenne käynyt niin?

Vierailija
2/10 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun herättelet asiasta keskustelua. Yritän itse pyytää toisessa ketjussa neuvoja siihen, kuinka saisin mieheni parannettua salaliittoteorioihin uskomisesta. Onko se ylipäätään mahdolllista, vai onko toinen jo liian syvällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat luopua jostain tietystä salaliitosta mutta todella helposti löytävät jonkun vielä sekopäisemmän tilalle, kun siihen moodin on aivot virittyneet.

4/10 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt YouTube sta videon jossa mies kertoo miten sekosi qanoniin ja miten pääsi pois siitä, kannattaa katsoa.

Vierailija
5/10 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissius kirjoitti:

Olen nähnyt YouTube sta videon jossa mies kertoo miten sekosi qanoniin ja miten pääsi pois siitä, kannattaa katsoa.

Kiitos vinkistä, yritän etsiä. Miehelläni on just tämä qanon-psykoosi.

Vierailija
6/10 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina salaliittojutut vievät vain syvemmälle pimeyteen. ”Paraneminen” on erittäin harvinaista, voisin sanoa jopa mahdottomaksi. Poikkeuksen muodostavat jotkin todella yleiset salaliittoteoriat, kuten Kennedyn murha, siinähän on paljon kysymyksiä. Tämän pohtiminen ei vielä johda välttämättä sen pidemmälle, mutta jos alkaa uskoa enemmänkin näitä niin tie on selvä.

Vierailija
7/10 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on mahdollista.

Se on luonteenpiirre. Toiset uskoo jumaliin, toiset salaliittoihin, toiset molempiin. Jotkut haluaa uskoa sellaiseen mitä ei voi todistaa, eikä sille voi mitään.

Vierailija
8/10 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näkeehän sen tässäkin, että ne jotka uskovat koronarokotesalaliittoon levittävät nyt puolestaan propagandaa Venäjän puolesta. Eli kun uskovat, että Biden on se pääpiru rokote yms asioissa niin nythän tämän täytyy heidän mielestä olla niin, että Venäjä on se hyvis ja länsi pahis. Järkyttävää, että joku voi näin luulla mutta aivopestyjä kun ovat.

9/10 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissius kirjoitti:

Kiitos vinkistä, yritän etsiä. Miehelläni on just tämä qanon-psykoosi.

Se oli 60 minutes Australia

Vierailija
10/10 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä voi parantua, jos ne teoriat eivät toteudu. Mulle esim. riitti, kun mitään näyttöä ei ole tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi