Mihin lahjottaisi rahaa,jos haluaa auttaa ukrainalaisia
On niin paljon, punainen risti, unisef, World vision etc. Kaikissa lukee lapsille ja naisille.
Ihan hyvä,mutta itse haluaisin auttaa niitä,jotka ovat vielä Ukrainassa. Jos sieltä ruoka/vesi/lääkkeet etc loppumassa.
Vaikea valita mihin lahjoittaisi.
Kommentit (9)
Ukrainalainen työkaverini, joka kuuluu ukrainan reserviin ja on kapteeni, sanoi, että suora rahalahjoitus kannattaa lahjoittaa Ukrainan puolustusvoimille. Silloin toimii tehokkaimmin ja menee varmimmim perille. Muissa kanavissa vaikeuksia varmistua, ettei mene huijateille.
Kirkon Ulkomaanavulle lahjoitetusta rahasta menee 89 % perille (enemmän kuin esimerkiksi SPR:llä) ja rahoilla hankitaan Ukrainaan ruokaa, vettä, huopia ym. välttämätöntä. Itse lahjoitin sen kautta, vaikka en edes kuulu kirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainalainen työkaverini, joka kuuluu ukrainan reserviin ja on kapteeni, sanoi, että suora rahalahjoitus kannattaa lahjoittaa Ukrainan puolustusvoimille. Silloin toimii tehokkaimmin ja menee varmimmim perille. Muissa kanavissa vaikeuksia varmistua, ettei mene huijateille.
Onko niillä joku virallinen sivu? Ei ole yhtään tätä vaihtoehtoa missään mainittu.. miten he ostavat esim.ruokaa ja lääkkeitä? Vai mitä ostavat?
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin Fidan.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kirkon Ulkomaanavulle lahjoitetusta rahasta menee 89 % perille (enemmän kuin esimerkiksi SPR:llä) ja rahoilla hankitaan Ukrainaan ruokaa, vettä, huopia ym. välttämätöntä. Itse lahjoitin sen kautta, vaikka en edes kuulu kirkkoon.
Mihin se 11% hukkuu?
Voi lahjoittaa suoraan Ukrainan valtiolle, säästää keräyskulut.
Rahastoon, joka ostaa Putinille menolipun avaruusmatkalle.