Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähänkö minun pitäisi tyytyä?

Vierailija
08.03.2022 |

Avautuminen, peukuttakaa miten tykkäätte. Mutta alan olemaan lopen kyllästynyt siihen, että tässä iässä minulle ei nähtävästi ole tarjolla muita kuin itsensä hajottaneita ongelmaisia ihmisiä. He ovat eläneet nuoruutensa ja parhaat aikansa jo, siis ne ajat jotka itseltäni hujahti käytännössä ohitse ja ilmeisesti minun kohtaloni olisi tässä vaiheessa olla enää jonkinlainen omaishoitaja joka tukee niin fyysisten kuin henkisten ongelmien kanssa jotka on heillä villistä elämästä seuranneet. Pakko kai se sitten vaan on olla yksin koko elämä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti täytyy olla asiat, kun tarjolla on vain mt-potilaita. Vai ovatko ne "normaalit" vain "väistäneet luodin", kun läheisriippuvainen yrittää tarrautua kiinni lujaa?

Vierailija
2/3 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, nyt kävi näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huonosti täytyy olla asiat, kun tarjolla on vain mt-potilaita. Vai ovatko ne "normaalit" vain "väistäneet luodin", kun läheisriippuvainen yrittää tarrautua kiinni lujaa?

Jos se on läheisriippuvaisuutta, kun treffiryhmissä yrittää tervehtien lähestyä ihmisiä, niin kaipa ne asiat sitten aika huonosti on? Näillä eväin en ole löytänyt kuin näitä moniongelmaisia ihmisiä. Sitten ottaa aivoon kun heidän faceaankin selailen ja näen siellä että on eletty hieno elämä, siellä on joidenkin muiden kanssa nautittu vielä kun ei oltu ongelmaisia. Nyt minulle olisi lähinnä vain ne ongelmat tarjolla.