Kuinka saisin naiset uskomaan että olen hyvän näköinen (nettideiteissä)?
Ja siis laittamatta yhtään mitään kuvaa. Mulla on nyt ollut profiili melkein 2 vuotta suomi24fissä, ja enkä ole koko aikana saanut naisilta yhtään viestiä, jos paria huijaria ei lasketa! No varmaankin syynä on se, että minulla on kuvaton profiili. Naiset ovat pinnallisia. Minä en, olen laittanut profiiliini, että minulle käy myös vanhempienkin naisten seura.
Kommentit (12)
No tuohan on sama asia, kuin kävelisit pussi päässä ja odottaisit, että nainen tulee ja rakastuu sinuun.
Miksi yrität löytää seuraa netistä ilman kuvaa?
Yritä asettua naisten asemaan, ihan tarpeeksi riskejä lähteä tuntemattoman kanssa treffeille, vaikka olisi nähnyt kuvan, googlannut nimen ja lukenut Linkedin profiilin, saati sitten kuvattoman kanssa.
Kuka on hyvännäköinen kenenkin mielestä.
Osa naisista ei mene tinderiin, koska miehet syyttävät, että nainen näyttää kuvissa eri näköiseltä.
No, eipä ole mitään tietoa minkälaisia miehiä muissa kaupungeissa on, koska livenä nähdään vain oman kaupungin miehiä.
Kuvaton profiili on epäilyttävä. Tulee mieleen, että tyypillä on jotain hämärätouhuja, naimisissa tjtn. En ikinä vastaisi kuvattomalle.
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista ei mene tinderiin, koska miehet syyttävät, että nainen näyttää kuvissa eri näköiseltä.
No, eipä ole mitään tietoa minkälaisia miehiä muissa kaupungeissa on, koska livenä nähdään vain oman kaupungin miehiä.
Itä-Suomessa ja Pohjois-Suomessa on käsittääkseni lyhyitä miehiä.
Sano että olet Janne Kataja tai aku hirviniemi.
Kuvattomuus tarkoittaa monesti sitä, että henkilö on parisuhteessa, mutta etsii salaseuraa kumppaninsa selän takana. Siksi moni ei vastaa kuvattomille profiileille.
Tää sopis Love is Blind ohjelmaan, koita vaatia sitä Suomeen! Muuten ei todellakaan, haloo... Yhtään tiedä kuka Jammu-setä siellä on.
Tarpeeksi kiinnostava profiili, kaikki kohdat täytettynä ja kuvan saa pyytämällä sähköpostiin. Näillä voisin kiinnostua ilman kuvaakin, jos siis profiilissa kerrotut asiat mätsää.
Itse en uhraa kuvattomille ajatustakaan. Ulkonäkö on tärkeä, en etsi mitään laatikkoleuka-hunksia, mutta haluan että ulkonäkö miellyttää ja voin tuntea halua. Ei se mieskään varmaan ilahtuisi jollei minulla niitä ole häntä kohtaan :D
Kuvattomia en jaksa kahlata ja pyydellä ja odotella kuvaa.
Eihän sitä ilman kuvaa voi mitenkään todistaa.