Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipide äitiyspakkauksen eteenpäin myymisestä?

Vierailija
08.03.2022 |

Tuli mieleen, kun törmäsin Instagramissa kolmiokuudelle tiliin. Tili keskittyy siis säästämiseen ja hän odottaa lasta, josta meinaa ottaa äitiyspakkauksen, mutta myydä sen 280e:lla eteenpäin. Joo ihan hyvä säästövinkki, mutta omaan korvaan kuulostaa kyllä aika rottamaiselta. Mielipiteitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaappa sille että järjetön juttu. Jos ei pakkausta ota,siitä saa rahaa.

Ei ehkä 280 mutta rahaa kuitenkin.

Kuka hullu ostaa äitiyspakkauksen...

Vierailija
2/9 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla äideillä sama mahdollisuus, joten jos jaksaa sen vaivan nähdä niin antaa myydä.

Itse olen laiska ja otan Kelan tarjoaman äitiysrahan 170e. Esikoiselle otin paketin, mutta samat tavarat menee aina hyvin seuraaville, joten ei tarvetta enää pakkaukselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaisi? Oma saa ilmaiseksi.

Vierailija
4/9 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin myin suurimman osan äitiyspakkauksen tuotteista kun mulla oli pienellä ikäerolla syntyneet lapset ja kumpikin käytti niitä.

Vierailija
5/9 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää siis äitiyspakkauksen rahallisen arvon, mutta haluaa maksimoida voitot tällä myymisellä. Kuulemma paljon kiinnostuneita ostajia esim ulkomailla asuvat suomalaiset, ketkä ei enää kuulu Kelan etuuksien piiriin.

Vierailija
6/9 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maan mittakaavassa aika pieni asia, mutta ehkä en somessa huutelisi noita myyntisuunnitelmia. 

Vierailija
7/9 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo aika kallista myydä melkein uuden hinnalla eteenpäin. Oletan, että paketin arvo on jotain 300€. Tuskin kukaan suostuu ostamaan, jos ilmaiseksi saa samanlaisen.

Vierailija
8/9 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo n. 170 e,pikkasen ylihintaa meinaa pyytää.

Vierailija
9/9 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvo n. 170 e,pikkasen ylihintaa meinaa pyytää.

Pakkaus tai 170€. Pakkauksen tavaroiden ovh on suurempi.

Ja ulkomailla asuvathan niitä ostaa. Luulis että raskaana ollessa olis muutakin puuhaa kun roudata pakettia postiin ja takas, mä ainakaan viitsisi nähdä vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi