Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset.. Jos porukassa jossa olet mukana, puhutaan ylipainosta,

Vierailija
07.08.2015 |

tuleeko nolo olo? Itselleni tulee.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:14"]

Jos seurassani puhutaan halveksuvaan sävyyn ylipainosta tai ylipainoisista, tunnen myötähäpeää, en häpeää. Sellainen puhe on loukkaavaa, eritoten jos seurassa on ylipainoisia, kuten minä. Ja vaikkei olisikaan. Se on erittäin huonoa käytöstä ja laskee heti silmissäni puhujan pisteitä. Samoin kuin mistä tahansa ihmisryhmästä tai ihmisestä halventavasti puhuminen.

[/quote]

Kunpa kaikki voisivat olla yhtä tervepäisiä kuin sinä. Itse tunnen vain syyllisyyttä ja häpeää, höystettynä kohtuuttomalla voimattomuuden ja riittämättömyyden tunteella. Minulle tulee vain arvoton olo.

Olen kumminkin liikkunut monta vuotta erittäin monipuolisesti ja korkealla sykkeellä pitkiäkin aikoja. Todistetusti. Liikun enemmän kuin monet laihat yhteensä. Lasken kaloreita ja syömäni kalorimäärät ovat päivää kohden alle tuhannesta korkeintaan kahteen tuhanteen.

Vituttaa.

Vierailija
22/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:47"]

tuleeko nolo olo? Itselleni tulee.

[/quote]Joo tulee todella nolo olo ja kun muut samalla puhuessaan ottavat katsekontaktin minuun päin... tulee fiilis että onko tuo jotain vihjailua peräti. Oon yrittänyt laihduttaa mutta se on liian vaikeaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:14"]

Jos seurassani puhutaan halveksuvaan sävyyn ylipainosta tai ylipainoisista, tunnen myötähäpeää, en häpeää. Sellainen puhe on loukkaavaa, eritoten jos seurassa on ylipainoisia, kuten minä. Ja vaikkei olisikaan. Se on erittäin huonoa käytöstä ja laskee heti silmissäni puhujan pisteitä. Samoin kuin mistä tahansa ihmisryhmästä tai ihmisestä halventavasti puhuminen.

[/quote]

Kunpa kaikki voisivat olla yhtä tervepäisiä kuin sinä. Itse tunnen vain syyllisyyttä ja häpeää, höystettynä kohtuuttomalla voimattomuuden ja riittämättömyyden tunteella. Minulle tulee vain arvoton olo.

Olen kumminkin liikkunut monta vuotta erittäin monipuolisesti ja korkealla sykkeellä pitkiäkin aikoja. Todistetusti. Liikun enemmän kuin monet laihat yhteensä. Lasken kaloreita ja syömäni kalorimäärät ovat päivää kohden alle tuhannesta korkeintaan kahteen tuhanteen.

Vituttaa.
[/quote]

Ikä auttaa. Olen jo 47. Itseä oppii rakastamaan, kun haluaa ja harjoittelee sitä. Lisäksi pyrin ystävystymään ja viettämään aikaa ystävällisten ja sydämellisten mieluummin kuin pahansuovien ihmisten kanssa, koska seura tekee kaltaisekseen. Tilapäiset notkahdukset saa anteeksi, mutta ei perusasennetta. Olen saanut vihamielisyydestä tarpeekseni! ;)

Vierailija
24/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kiusaantunut olo jos puhutaan aknesta. Olen pitsanaama.

Vierailija
25/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 130kg/172cm, eikä tunnu missään, ei ole mikään salaisuus että minä olen läski, jos läskeistä puhujatkin on itsekin ylipainoisia, niin mikäs siinä, ihan normaalia. Jos puhuja on joku laiha joka on just että voi ei mun on pakko laihduttaa 3kg, niin heitän kyllä yleensä leikiksi koko jutun, niin naurettavaa juttua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä