Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen kun vaimoke on seonnut astrologiaan ja okkultismiin?

Vierailija
08.03.2022 |

Vaimoke on vuoden aikana luvallani laittanut kirjastohuoneen uuteen uskoon, vaikkakaan en tiennyt että aikoi laittaa yhden hyllyn täyteen uusia astrologiakirjoja. Vaimoke on tilannut meille yhteiset syntymäkartat ja on jopa käynyt yksityisissä astrologia-horoskooppiluennoilla. Huolestunko liikaa vai lisää? Itsehän en horoskoopeista tai astrologiasta mitään tiedä muuta kuin oman ja vaimon aurinkomerkit.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosi harrastus ei arkielämäänne haittaa, niin anna harrastaa.

Vierailija
22/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo olisi massiivinen ongelma. En enää pystyisi kunnioittamaan kumppaniani. Riippuu sun omista näkemyksistä koetko itse ongelmaksi. Ja riippunee myös hurahduksen asteesta alkaako hän käännyttää myös sua tai laittaako vaikka kaikki rahat ennustajaeukoille, vai lukeeko esim kirjoja ja puuhasteleeko omiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu ap,  toi on harrastus siinä kuin joku muukin.

Anna vaimokkeen touhuilla ja vouhottaa tuon parissa,  hyvä kun on jotain kiinnostavaa näiden kaikkien kriisien keskellä.

Se on itseasiassa melko kiinnostavaa puuhaa, kun tutkii noita eri tähtimerkkejä ja pohtii niitä ja tekee itsekin kaiken maailman karttoja ja analysoi sitten niiden perusteella ihmisiä.

Toiset pelailee nettipokeria, toiset ostelee arpoja, toiset ovat kokoussa kaiken maailman tietokonepeleihin.

Jotkut juoksevat kuin hengenhädässä kilometri tolkulla joko kuntosalissa tai luonnossa.

Joku harrastaa sieniä, käsitöitä, ruokaa, tähtiä, lintujen bongailua, tanssia ja vaikka mitä.

Joillekin myös uskonto voi olla harrastus, kuuluminen johonkin lahkoon tai muuhun sellaiseen.

Anna olla,  mutta kato ettei mene harrastus sentäs mene ns. yli hilseen.

Vierailija
24/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kyllä tosi tyhmä, että tollaseen hurahtaa. Enkä nyt mitenkään pilkatakseni sano, mutta tarkoittaa vain, että naisella on suppea tietous tieteistä sun muusta. Ei muuten uppois potaska.

Vierailija
25/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta voi seurata se että henkilö siirtyy elämään rinnakkaistodellisuudessa, esim. kiistää sodat ja suunnilleen kaiken sen mitä ympärillä oikeasti tapahtuu, mutta ongelmien syy on syvemmällä. Puheyhteys hänen kanssaan voi kadota kokonaan varsinkin jos joku erehtyy arvostelemaan hänen uskoaan.

Vierailija
26/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo olisi massiivinen ongelma. En enää pystyisi kunnioittamaan kumppaniani. Riippuu sun omista näkemyksistä koetko itse ongelmaksi. Ja riippunee myös hurahduksen asteesta alkaako hän käännyttää myös sua tai laittaako vaikka kaikki rahat ennustajaeukoille, vai lukeeko esim kirjoja ja puuhasteleeko omiaan.

Niille jotka harrastavat henkisiä asioita, ateismi tai ahdasmielisyys voisi olla myös turnoff heti. Astrologia on ehkä tylsimmästä päästä jos joku luennoi, ellei ole taitava tulkitsija sanoissa.

Vierailija
27/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla kyllä tosi tyhmä, että tollaseen hurahtaa. Enkä nyt mitenkään pilkatakseni sano, mutta tarkoittaa vain, että naisella on suppea tietous tieteistä sun muusta. Ei muuten uppois potaska.

Se kutittelee vähän eri kohdasta aivoja kuin tiede.

Vierailija
28/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi! Osanottoni.

Aika hurjaa rahastusta astroilut ym. hörhöilyt.

Toivottavasti vaimoai tulee pian järkiinsä eikä liity ”porukoihin”.

Vierailija
29/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaimon olla oma itsensä.

Vierailija
30/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei henkimaailman asioista kiinnostuminen mitään sekoamista välttämättä tarkoita. Itse olen ollut kiinnostunut noista aina. Pitää vaan osata suojata itsensä, ettei teillä ala tapahtua paranormaaleja asioita joiden kanssa olette sitten ihmeissänne. 

Vierailija
31/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologia on porttihuuhaa! Vaikuttaa melko harmittomalta vaikka vaimo viettääkin paljon aikaa muissa maailmoissa. Vähitellen se voi alkaa tuntua hänestä hiema tylsältä ja hän kaipaa jotain vahvempaa, ja saattaa hakeutua ufo-, enkeli- ja meediotilaisuuksiin! Tarkkaile ilmestyykö kirjahyllyyn dänkimpää kirjallisuutta tai new age musiikkia!

Vierailija
32/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkanut ennustaa nänneistä. Naiset lähettää kuvan tai tulee paikanpäälle kuulemaan ennustuksen. Toimii. M47

Tuo on varmasti hyvä. Minä ennustelen häpyhuulien muodosta ja mausta. Laaja ja vankka asiakaskuntani luottaa näihin arvioihin.

Onko sun ennustukset ilmaisia?

Vierailija
33/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkanut ennustaa nänneistä. Naiset lähettää kuvan tai tulee paikanpäälle kuulemaan ennustuksen. Toimii. M47

Tuo on varmasti hyvä. Minä ennustelen häpyhuulien muodosta ja mausta. Laaja ja vankka asiakaskuntani luottaa näihin arvioihin.

Käytätkö ennustuksessa kieltä? Vaiko "yksisarvista"?

Vierailija
34/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on todella sekoitus intiaania, koiraa ja arkeologia: jos nainen ei ole sotajalalla, se haukkuu tai kaivelee menneitä.

Vierailija
35/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen herääminen tapahtuu naisilla usein keski-iässä, ja usein se on juuri New Age-juttuihin hurahtamista. Itse olen mies ja kiinnostuin alasta parikymppisenä, jolloin kyllä kiinnitin huomiota, että melkein kaikki muut olivat vanhempia naisia. Lueskelin jälleensyntymistä, chakroista, auroista jne., harrastin joogaa, meditointia ja tai chita, ja lopulta päädyin ulkomaille luostariin hetkeksi. Tuosta on vuosia ja vaikka palasin Suomeen normielämään tiedän, että henkisyys tulee takaisin kunnolla jossain vaiheessa.

Pitääkö AP:n olla huolissaan? No, vaikea sanoa, mutta vaimokkeella tuntuu olevan suuri tarve kokea syvempää henkistä kokemusta. Jos haluat ja uskallat liittyä hänen seuraansa kokeilemaan jotain uutta voisit olla mukana hänen retkellään, mikä ehkä lähentäisi teitä tavoilla, joita et voi kuvitellakaan.

Jos häntä kiinnostaa chakrojen aktivointi voisitte ryhtyä yhdessä harrastamaan seksin keskittyvää tantrajoogaa. Tuo antaisi ainakin uutta puhtia seksielämään ja lähentäisi myös tunnepuolella teitä. Mikäli haluatte kunnolla koittaa jotain maailmaa avartavaa menkää yhdessä ayahusca-retriittiin. Tai chi tai jooga yhdessä harrastettuna voisi olla antoisaa teille kummallekin. Ne eivät vaadi mitään järisyttävää oman uskonmaailman muuttamista vaan niitä voi harrastaa ihan vaikka olisi kiltti luterilainen.

Ja onko sitten jotain yliluonnollista mitä voi löytää esim taroteista tai astrologiasta? Itse käytän usein vanhaa taolaista ennustuskirjaa I Chingiä, ja oman kokemuksen perusteella voin sanoa, että kyllä, on olemassa myös jotain muuta. On sitten eri asia miten paljon antaa sen vaikuttaa omaan elämään. Monille on varmaan jännää kokea tietävänsä jotain mitä suuri yleisö ei tiedä, mutta vain tämä pieni yhteisö tietää.

Vierailija
36/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli yllättävän hauska 😅

Vierailija
37/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astrologian vahva veto naisiin on mua kyllä aina ihmetyttänyt. Kuulemma luo turvallisuuden tunnetta.

Se ei ole naista alistavaa, kuten kristinusko ja islam.

Vierailija
38/39 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "aurinkomerkki"?

Vaimoke kertoi että olemme eri elementtejä eikä meidän pitäisi sopia yhteen mutta rakkaus kuulema voitti.

Vierailija
39/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astrologian vahva veto naisiin on mua kyllä aina ihmetyttänyt. Kuulemma luo turvallisuuden tunnetta.

Se ei ole naista alistavaa, kuten kristinusko ja islam.

Se ei ole henkisesti erityisen kohottavaa. Viisaamminkin voi valita. ”Henkiseen heräämiseen” ei tarvita huuhaata tai edes uskontoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi