Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on "ihmevoide" kasvoihin

Vierailija
07.08.2015 |

Jo parin kerran jälkeen iho on selkeästi nuoremman näköinen, ihan todella on. Olen suorastaan ällistynyt asiasta.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin! Sebamed ihonhoitogeeli epäpuhtaalle iholle :D ja Avenen voide on myös hyvää.

Vierailija
42/54 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloe vera on minusta tosi kuivattavaa ja Avitcid taas saattaa ohentaa ihon rasvakerrosta, vaikka sitä ihmelääkkeenä toitotetaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni vuosia vuosia sitten pariinkin otteeseen jutun, jossa Sandra Bullock kertoi käyttävänsä peräpukamavoidetta kasvoihin. Sandralla on hyvä iho ikäisekseen! Ja luonnollinen, ei överi-kireä.

Vierailija
44/54 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oikea ap ja siis käytän kylmäpuristettua kookosöljyä :) ap

Vierailija
45/54 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kasvoissa couperosaa ja epäpuhtauksia. Clarinsin lötusöljy auttaa.

Vierailija
46/54 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ukko vois perustaa ketjun: "Löysin ihmeuistimen, mutten kerro enempää. Jokin etulyöntiasema tässä on säilytettävä" Varmaan syntyis konflikti!

Vierailija
47/54 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oikea ap, käytän Nivea Cremeä!!!!!!

Vierailija
48/54 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älkää puhuko paskaa! Minä olen ap, enkä kerro teille enää mitään!

Vierailija
49/54 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta tässä kaksi hyvää ja oikeasti paljon kehuttua tuotetta, joita omankin kokemuksen perusteella voin lämpimästi suositella:

-Lorealin Youth Code seerumi

-Louis Widmer Eye Contourig Cream (oikeasti silmänympärysvoide, mutta voi käyttää koko kasvoilla  yövoiteena/ naamiona, 30ml pakkaus)

Vierailija
50/54 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läträtkää sitä voidetta vaikka perseeseenne ja antaa mihenne panna teitä takaa, tosin silmät ummessa, niin saatte kasvoihinne luonnollista hehekua ja lähtee siitä parisataa grammaa persläskiä pois.

Vierailija
51/54 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään vähän villiinnytty. Voin paljastaa että käytän kasvoilleni ruokaöljyä. ap

Vierailija
52/54 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEA AP tässä nyt aikuisten oikeesti ja sperma se ihmevoide on.

Vierailija
53/54 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoista sen huomaa,ja sitä voi myös sitten niellä ja hieroa nivusiin ennen yhdyntää, se tutkitusti kasvattaa klitoriksen kokoa joka puolestaa stimuloi koko kroppaa ja orgasmin tulo on melko varmaa, kuka sen sitten tunnistaa. Huudot ja ilmeily kasvattaa kiinteyttävää vaikutusta. Muista juoda pari desiä spermaa vähintään joka kolmas päivä ja tuloksia voit odotella jo viikon kuluttua.

Vierailija
54/54 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppappaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi