Mulla on "ihmevoide" kasvoihin
Jo parin kerran jälkeen iho on selkeästi nuoremman näköinen, ihan todella on. Olen suorastaan ällistynyt asiasta.
Kommentit (54)
Aloe vera on minusta tosi kuivattavaa ja Avitcid taas saattaa ohentaa ihon rasvakerrosta, vaikka sitä ihmelääkkeenä toitotetaankin.
Muistan lukeneeni vuosia vuosia sitten pariinkin otteeseen jutun, jossa Sandra Bullock kertoi käyttävänsä peräpukamavoidetta kasvoihin. Sandralla on hyvä iho ikäisekseen! Ja luonnollinen, ei överi-kireä.
Tässä oikea ap ja siis käytän kylmäpuristettua kookosöljyä :) ap
Minulla on kasvoissa couperosaa ja epäpuhtauksia. Clarinsin lötusöljy auttaa.
Joku ukko vois perustaa ketjun: "Löysin ihmeuistimen, mutten kerro enempää. Jokin etulyöntiasema tässä on säilytettävä" Varmaan syntyis konflikti!
Tässä oikea ap, käytän Nivea Cremeä!!!!!!
Hei älkää puhuko paskaa! Minä olen ap, enkä kerro teille enää mitään!
En ole ap, mutta tässä kaksi hyvää ja oikeasti paljon kehuttua tuotetta, joita omankin kokemuksen perusteella voin lämpimästi suositella:
-Lorealin Youth Code seerumi
-Louis Widmer Eye Contourig Cream (oikeasti silmänympärysvoide, mutta voi käyttää koko kasvoilla yövoiteena/ naamiona, 30ml pakkaus)
Läträtkää sitä voidetta vaikka perseeseenne ja antaa mihenne panna teitä takaa, tosin silmät ummessa, niin saatte kasvoihinne luonnollista hehekua ja lähtee siitä parisataa grammaa persläskiä pois.
Täällä on näköjään vähän villiinnytty. Voin paljastaa että käytän kasvoilleni ruokaöljyä. ap
OIKEA AP tässä nyt aikuisten oikeesti ja sperma se ihmevoide on.
Kasvoista sen huomaa,ja sitä voi myös sitten niellä ja hieroa nivusiin ennen yhdyntää, se tutkitusti kasvattaa klitoriksen kokoa joka puolestaa stimuloi koko kroppaa ja orgasmin tulo on melko varmaa, kuka sen sitten tunnistaa. Huudot ja ilmeily kasvattaa kiinteyttävää vaikutusta. Muista juoda pari desiä spermaa vähintään joka kolmas päivä ja tuloksia voit odotella jo viikon kuluttua.
Mullakin! Sebamed ihonhoitogeeli epäpuhtaalle iholle :D ja Avenen voide on myös hyvää.