Mulla on "ihmevoide" kasvoihin
Jo parin kerran jälkeen iho on selkeästi nuoremman näköinen, ihan todella on. Olen suorastaan ällistynyt asiasta.
Kommentit (54)
Tulit tehneesi sosiologisen kenttätutkimuksen, jota joku näppärä voi käyttää vaikka kvalitatiivisena aineistona gradussa.
Kuka kokeillut tuota peräpukamavoidetta? Mitä se tekee?
Sehän oli hittijuttu vuosia sitten mutta vieläkin jenkkirealityssä näkee kun kireenaamaset naiset laittaa sitä nassuunsa. Vai oliko se vaan että laskee silmäpussien turvotusta?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:47"]
Tulit tehneesi sosiologisen kenttätutkimuksen, jota joku näppärä voi käyttää vaikka kvalitatiivisena aineistona gradussa.
[/quote]
Joo, se onkin todella uusi asia täällä taivaan alla että me naiset (useimmat?) voisimme myydä vaikka taivasosuutemme säilyäksemme ulkoisesti nuorina aina... Olenkin kyllä oikea nero. ap
Minusta tämä oli ihan hauska. Enkä langennut.
okei, voin mä sen teille kertoa. Merkkiä en paljasta, mutta sen kerron että voiteessa on paljon aloeveraa. ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:56"]
okei, voin mä sen teille kertoa. Merkkiä en paljasta, mutta sen kerron että voiteessa on paljon aloeveraa. ap
[/quote]
Sinä et ole ap, tämän ketjun oikea ap eli minä. Tuo varastaminen ei muuten ole hauskaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:57"]
[/quote]
Sinä et ole ap, tämän ketjun oikea ap eli minä. Tuo varastaminen ei muuten ole hauskaa.
ap
[/quote]
Miksi ihmeessä yrität jatkaa tätä salaisuutta kuka lie oletkin? Mä aloitin tän ketjun ja nyt päädyin paljastamaan, joten that's it. Lopeta muina esiintyiminen. Sitäpaitsi vaikutat amatööriltä, kun et edes tajunnut että mä en kirjoita ap omalle riville vaan ihan vaan tähän viestin loppuun. ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:56"]
[/quote]
ap
[/quote]
Lopettakaa minuna esiintyminen! Kukaan ap aloituksen jälkeen ei ole ollut oikea. Joo se voide oli Nivea Creme. Ihan huipputuote :)
ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:56"] okei, voin mä sen teille kertoa. Merkkiä en paljasta, mutta sen kerron että voiteessa on paljon aloeveraa. ap [/quote] Sinä et ole ap, tämän ketjun oikea ap eli minä. Tuo varastaminen ei muuten ole hauskaa. ap [/quote] Lopettakaa minuna esiintyminen! Kukaan ap aloituksen jälkeen ei ole ollut oikea. Joo se voide oli Nivea Creme. Ihan huipputuote :) ap
[/quote]
Täällä oikea ap! Tarkoitin kylläkin Pirkan jalkavoidetta. -ap
Ihan sama kuka on oikea ap, sillä mitään ihmevoidetta ei ole olemassa.
Älkää uskoko muita, mä oon oikea ap! Ihmevoide on Dermosilin Q10 päivä- ja yövoide sekä silmänympärysvoide.
Johan on kumma, siis tässä oikea ap, se ihmevoide on aloevera voidetta! Ostettu citymarketista, ei mikään tunnettu merkki, mutta parantaa ihon upeeksi. ap
No, mä paljastan. Se on Tummeli. Terv oikea ap
Ihme vastauksia. Oikea on Puhas Loodus (virosta saa) kurkkuvoide. Hinta vain 3,50. Valkaisee myös kasvojen tummia pilkkuja. T: ap (älkää jaksako muut sekoittaa tätä ketjua)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:59"]
[/quote]
ap
[/quote]
Miksi ihmeessä yrität jatkaa tätä salaisuutta kuka lie oletkin? Mä aloitin tän ketjun ja nyt päädyin paljastamaan, joten that's it. Lopeta muina esiintyiminen. Sitäpaitsi vaikutat amatööriltä, kun et edes tajunnut että mä en kirjoita ap omalle riville vaan ihan vaan tähän viestin loppuun. ap
[/quote]
Kuules katalakin katalampi nainen, ketju ei ole sun, mutta mä vetäydyn nyt tästä kokonaan, koska tulee paha mieli sun häviöstäsi jo aivan ennalta käsin. Voitele nokkasi sanonko vaikka millä, mutta hei, älä silti venaile ihmeitä! :P Ja hyvästi. Mikään viesti ei sitten ole enää mun tässä ketjussa. IHAN OIKEA AP
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:59"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Kuules katalakin katalampi nainen, ketju ei ole sun, mutta mä vetäydyn nyt tästä kokonaan, koska tulee paha mieli sun häviöstäsi jo aivan ennalta käsin. Voitele nokkasi sanonko vaikka millä, mutta hei, älä silti venaile ihmeitä! :P Ja hyvästi. Mikään viesti ei sitten ole enää mun tässä ketjussa. IHAN OIKEA AP
[/quote]
taas joku esiintyy minuna, lopeta jo! Kuten jo aiemmin ilmoitin niin Nivea Creme oli se ihmevoide, ainakin mulle. ap
Mulla mitään niin ihmeellistä voidetta ole, tai on kaikenlaisia voiteita kyllä joo, mutta olin vaan vähän ilkikurinen, koska pännii hieman. Olen tällä menolla kohta kuin vanha koira, joten repikääpä siitä. Kylläpä te muuten innolla lähdittekin tähän mukaan, kun luulitte että olen joku ikääntymisen stoppaamisen ilosanomaa armeliaasti jakava pelastaja, heh heh.
ap